Selektori, članovi žirija iz Hrvatske jesu web dizajner Marko Dugonjić, izv. prof. Zlatko Kapetanović - Studij dizajna, grafički dizajner Dejan Kršić - UMAS, te Nina Katarina Simončić - Zavod za dizajn tekstila i odjeće, TTF. Selekciju studentskih radova obavili su grafički dizajner Davor Bruketa, web dizajner Marko Dugonjić, produkt dizajnerica Andrea Hercog i modna dizajnerica Martina Vrdoljak Ranilović.
Uz izložbu će biti organizirana predavanja članova žirija iz inozemstva (Matej Koren i Borut Vild - grafički dizajn; Sonja Šterman - moda, Jure Miklavc - produkt dizajn te Charlotte Cheetham - grafički dizajn ).
'Izložba hrvatskog dizajna 0910' ima za cilj pružiti uvid u kvalitetnu dizajnersku produkciju nastalu u protekle dvije godine (prijavljeno ukupno 515 radova), a nagrađivanjem autora istaknuti njihove ponajbolje dosege. Izlažu i natječu se dizajneri na području grafičkog dizajna, produkt dizajna i dizajna za elektroničke medije. U postavu izložbe biti će naglašene tematske odrednice: dizajn vizualnih komunikacija (grafički dizajn i vizualne komunikacije), industrijski / produkt dizajn, koncept te modni i odjevni dizajn. Na izložbi će biti predstavljeno 288 radova, od toga 216 u kategoriji profesionalnih radova:
- 124 rada u kategoriji vizualnih komunikacija;
- 18 radova u kategoriji ambalaže;
- 23 rada u kategoriji industrijski / produkt dizajn;
- 15 u kategoriji koncept;
- 16 u kategoriji dizajn elektroničkih/interaktivnih medija;
- 5 radova u kategoriji modni dizajn;
- 15 u kategoriji postav izložbi / prostorna grafika i signalizacija;
te 72 studentska rada:
- 31 u kategoriji dizajna vizualnih komunikacija;
- 10 u kategoriji dizajna elektroničkih/interaktivnih medija;
- 8 u kategoriji industrijskog/produkt dizajna;
- 5 u kategoriji ambalaže;
- 5 u kategoriji modnog i odjevnog dizajna;
- 13 u kategoriji koncepta.
Već tradicionalno, kategorija dizajna vizualnih komunikacija obuhvaća najviše radova na izložbi. Najbrojnija su rješenja iz područja grafičkog dizajna, svrstana u potkategorije plakata, vizualnog identiteta, dizajna knjiga, časopisa, kataloga i drugih promidžbenih materijala, dizajna ambalaže, tipografije i ilustracije. U tim područjima je ostvaren visok standard produkcije. Uočljiva je veća prijava radova iz područja postava izložbi, prostorne grafike i što je naročito značajno - signalizacije ( npr. javni projekti, kao što su velike sportske dvorane ). Selekcijska komisija ističe visoku kvalitetu studentskih radova, a naročito značajnim smatra velik broj zanimljivih studentskih radova na području ambalaže i tipografije.