Preskočite na glavni sadržaj

Slobodan Šijan - Filmski letak

U okviru popratnog programa 59. Festivala igranog filma u Puli -  Cinemaniac 2012/ Misliti film: research in progress, u nedjelju, 22. srpnja, u 20,30 sati, u prostoru MMC Luka u Puli otvara se izložba Slobodana Šijana pod nazivom 'Filmski letak'. Kustosice izložbe su Branka Benčić i Aleksandra Sekulić.
vrijeme: 22.07.2012. 20,30
mjesto: Pula; MMC LUKA, Istarska 30
url: http://www.mmcluka.hr
Vizualna produkcija 'radova na papiru' u koju spada Filmski letak Slobodana Šijana, umjetnička je praksa u kojoj autor eksperimentira sa filmskim načinom mišljenja i željom da obuhvati fragmentarni svijet kinematičkih efekata, bilješki i slika. To su nekonvencionalni radovi intertekstualnog karaktera, koji se odmaknuti od normativne filmske tehnologije i služeći se različitim istraživačkim pristupima, putem drugih medija - teksta, kolaža, fotografija, videa - referiraju na svijet filma, filmsku kulturu i jezik filma.

 U umjetnosti avangarde i neoavangarde 'film drugim sredstvima' predstavlja dekonstrukciju konstitutivnih elemenata filma, koji se osamostaljuju kao područje umjetničkog izraza (fotografija, film strip, traka, montaža, projekcija). Želja je da se šira publika upozna sa eksperimentalnim filmskim praksama Slobodana Šijana, kao i sa promišljanjem filma i kritičkom praksom u umjetnosti ovog redatelja. 



Uz izložbu Slobodana Šijana, od ponedjeljka 23. Srpnja, u 20 sati, organizira se dodatni program projekcija Šijanovih eksperimentalnih filmova i razgovor sa umjetnikom. Detaljan raspored možete pronaći ovdje.

Izložba CINEMANIAC predstavlja dugoročnu interdisciplinarnu istraživačku platformu koja propituje veze filma, pokretnih slika i suvremene umjetnosti, a realizira u formatu izložbe kao popratni program Festivala igranog filma u Puli od 2002. godine. Programska platforma Misliti film, kao research in progress nastavlja se na dosadašnja iskustva rada sa povijesnom baštinom eksperimentalnog filma i suvremenom umjetničkom audiovizualnom produkcijom, radove koji formiraju specifičan odnos prema ideji filma kao 'prostora mišljenja', filma 'drugim sredstvima', kritike filmskog aparata, mjesta u kojima se reflektiraju aspekti društva, ideologije, kulture.