Preskočite na glavni sadržaj

'Rezlutati' Brukete i Žinića u američkom časopisu HOW

Rad reklamne agencije Bruketa i Žinić OM - recentno godišnje izvješće za Adris grupu, jednostavno nazvano 'Rezultati', objavljeno je u američkom časopisu HOW, u okviru njihovog godišnjeg pregleda svjetskog dizajna.
url: http://www.howdesign.com
U istome broju za ožujak objavljeni su projekti za Coca-Colu, Motorola Solutions, Viacom, United Airlines, Starbucks, HBO, Kellogg’s i druge.


HOW magazine je jedna od vodećih američkih publikacija na području dizajna, izdavača F+W Media iza kojeg osim toga stoje projekti kao što su Print magazine i I.D. Annual Design Review. HOW postoji od 1985. godine, a danas, osim tiskanog izdanja časopisa, postoji i internet izdanje, a HOW izdaje i stručne knjige te organizira konferencije.
 
Bruketa&Žinić OM Zagreb jedna je od najviše nagrađivanih reklamnih agencija u jugoistočnoj Europi s preko 300 međunarodnih nagrada kao što su Art Directors Club New York, Epica, London International Awards, New York Festivals, Cresta, Clio, Effie itd. Agenciju su osnovali Davor Bruketa i Nikola Žinić 1995. godine, a danas iza njezinih projekata i uspjeha stoji 50-ak kreativaca i stručnjaka za tržišne komunikacije. Agencija se bavi strateškim planiranjem te svakom vrstom on line i off line komunikacije s potrošačem, za naručitelje na različitim tržištima. Agencijski  projekti objavljuju se u mnogim međunarodnim stručnim publikacijama kao što su Communication Arts, Dezeen, I.D., How, Novum, Grafik, Print Magazine, Atlas of Graphic Design itd. Zbog brojnih nagrada i priznanja predstavnike agencije sve češće pozivaju u žirije velikih svjetskih natjecanja (Art Directors Club New York, D&AD London, Cresta, New York Festivals, Graphis, MIAF-Moskva), a 2008. godine bili su prvi koji su predsjedali žirijem London International Awards iz istočne Europe.