Preskočite na glavni sadržaj

Radionica o društvenim mrežama u Laubi

Lauba u suradnji s Woohoo internetskim uslugama predstavlja malu školu velikih društvenih mreža. Radionica je namjenjena svima koji žele izvući maksimum iz mogućnosti koje pružaju različite društvene mreže i tako u DIY low cost maniri promovirati ono čime se bave. Prijave su moguće do 2. svibnja, na mail: info@lauba.hr ili +385 (0)1 630 2115.
vrijeme: 09.05.2012.
prijava: 02.05.2012
mjesto: Zagreb; Lauba, Prilaz baruna Filipovića 23a
url: http://lauba.hr
Za radionicu nije potrebno predznanje.
Radionica će se održavati dva puta tjedno, ponedjeljkom i srijedom navečer, počevši od 9. svibnja, u 18 sati. Svaka radionica traje dva školska sata, a ukupno će se održati 12 radionica. Radionica prima 15 polaznika/ca te je potrebno prijaviti se na radionicu.

Područja koje će biti pokrivena ovom radionicom:
1. Digitalni identitet
2. Facebook
3. Community management
4. Twitter
5. YouTube
6. Pinterest
7. Web fotografija
Na kraju svakog sata odrađivat će se praktični zadaci. Pitanja vezana uz sadržaj radionice šaljite na nebojsa.grbacic@gmail.com

Radionica se naplaćuje:
Tri rate: 1650 kn za cjelokupan program (mjesečno 550 kn)
10% popusta na gotovinsko plaćanje (odjednom): 1485 kn
20% Popusta za članove koji se prijave do 25. travnja.

Nebojša Grbačić je urednik, web poduzetnik i community menadžer. Trenutno radi kao izvršni urednik portala Netokracija.com, te kao konzultant, projekt menadžer i community menadžer na nizu web projekata, uključujući politički tjednik Forum. Suosnivač je tvrtke Woohoo internetske usluge, koja je krajem prošle godine predstavila jedinstveni oglasnik za rukotvorine, Woohoo.hr. Suosnivač je i izvršni urednik magazina do!ts. U prošlosti je radio kao novinar Jutarnjeg lista, urednik web izdanja Jutarnjeg lista i političkog tjednika Globusa te kao izvršni urednik magazina Plan B.


Andrea Kučiš je osnivačica i vlasnica najvećeg regionalnog servisa za oglašavanje rukotvorina – Woohoo.hr, te vlasnica firme Woohoo internetske usluge koja se bavi webom i promocijom. Magistra ekonomije iz područja menadžmenta, iskustvo je kovala u privatnim firmama te na nekoliko znanstvenih projekata Ekonomskog fakulteta. Radila je u agenciji za istraživanje tržišta, a slobodno vrijeme koristi za crtkaranje, šivanje i crafteraj. Specijalizirala se za društveno-mrežnu promociju kreativaca i brendova, koristeći alate i servise poput Facebooka, Pinteresta, Instagrama i sl. Suosnivačica je magazina za kreativce do!ts.

Boris Kovačev je profesionalni fotoreporter u fotoagenciji CROPIX, bakalar ekonomije te suosnivač Woohoo.hr servisa. Polovicu dana provodi iza objektiva, a drugu polovicu ispred ekrana, editirajući kadrove koje je gledao prvu polovicu dana. Boris spada u 'staru školu' fotografije, te znanje i iskustvo o istoj prenosi u moderne, web formate, radeći na stvaranju novih standarda fotografije, te njezinog iskorištavanja u promotivno-reprezentativne svrhe.