PROmote! radionica o razvoju publike i PR-u na društvenim mrežama održat će se u Zagrebu od 29. rujna do 1. listopada 2017., u lokalnoj organizaciji Unisona i u suradnji s partnerom EMCY (European Union of Music Competitions for Youth).
vrijeme: 29.09.2017.
prijava: 06.09.2017
mjesto: Zagreb
Radionica je namijenjena glazbenicima i glazbenim menadžerima, koncertnim promotorima, organizatorima događanja te PR, marketinškim i komunikacijskim stručnjacima. Prijave na radionicu primaju se do 6. rujna 2017. Broj sudionika je ograničen!
Program
Tema:
Poticanje interesa među mlađom publikom kao i publikom drugih interesa za glazbenim događajima i koncertima klasične, jazz i popularne glazbe
Cilj:
Dobro promovirani i rasprodani koncerti!
Pronaći novu, mladu publiku za vaše projekte i koncerte.
Kako?
Radionica nudi nekoliko mogućnosti:
1) Razvijajte vlastiti projekt koji želite promovirati
2) Sudjelujte u promociji svečanog koncerta prvonagrađenih natjecatelja sa 6. Hrvatskog natjecanja mladih glazbenih umjetnika Papandopulo koji će se održati 26. listopada 2017. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog sa Simfonijskim orkestrom HRT-a. Koncert ćete moći pratiti i na live-streamingu i vidjeti jesu li vaše ideje ostvarene.
3) Sudjelujte u promociji koncerata međunarodnog masterclassa epoche f poznatog njemačkog ansambla za suvremenu glazbu Ensemble Modern. Koncerti će se održati 19. listopada u Aarhusu u Danskoj (ovogodišnja europska prijestolnica kulture) i 21. listopada u Bratislavi u Slovačkoj. Organizator je ujedno i partner ove radionice, EMCY.
Zašto doći na radionicu?
Obrazovanje i osposobljavanje su najviše spominjane teme, jednako kao i potreba za poboljšanjem kapaciteta glazbenog sektora pružanjem obrazovnih i informacijskih alata u podijeli znanja koje je potrebno da bi se uspjelo u složenom i još uvijek vrlo fragmentiranom europskom kulturnom tržištu.
Unatoč izuzetnim naporima mnogih lokalnih sudionika koji već godinama ulažu u specijalističko obrazovanje i obuku, opći je zaključak da glazbeni sektor ima problem znanja, a digitalno okruženje dodatni je izazov u promotivnim nastojanjima. Postoji osjećaj da se skupina onih "koji znaju" i "koji razumiju" sve više kreće prema najunosnijim aspektima poslovanja, gdje su ostali prepušteni osjećaju da im je potrebno brzo uhvatiti vlak ili će nestati sa scene.
Koncerti i festivali kao ključni čimbenici pokretljivosti umjetnika i cirkulacije repertoara okupljaju različite sudionike povezane u glazbenom klasteru, a svima je cilj doprijeti do svoje publike.
Budući se otvaraju nove mogućnosti promocije i izvoza hrvatske (europske) glazbe, vjerujemo da će ovaj seminar pomoći sudionicima da prepoznaju i zainteresiraju novu publiku za svoje projekte te da razviju digitalnu strategiju prilikom umrežavanja i korištenja on-line mogućnosti.
Raspored
Petak 29.9.2017. 15,00 – 19,00
Panel PROmote!
• Pozdravni i uvodni govori
• PR stručnjaci o komunikaciji s publikom
• Problemi i izazovi prilikom promocije glazbenog projekta
Subota 30.9.2017. 9,30 – 19,30
Radionica 9,30 – 13,30
• Definicija konkretnog zadatka i cilja
• Primjeri dobre prakse
• Razvoj strategije u pojedinim grupama
Radionica 15,00 – 19,00
• Brainstorming sudionika
• Implementacija strategije i detaljnih planova
Nedjelja 1.10.2017. 9,30 – 12,00
Music Brunch
• Prezentacija svake grupe uz povratne informacije sudionika
• Utvrđivanje strukture i sustava razvoja publike
• Zaključci
Želite li upoznati kolege iz europskog glazbenog svijeta te razmijeniti iskustva i otkriti nove mogućnosti, pridružite se Unisonu, Hrvatskom natjecanju mladih glazbenih umjetnika Papandopulo i partnerima projekta STAMP.
Prijava:
Radionica je besplatna, a broj sudionika je ograničen.
Radni jezik je engleski.
Prijaviti se možete do 6. rujna 2017. na e-mail adresu: info@unison.hr
• Prijavnica
Pozivnica