U četvrtak, 31. svibnja, na tiskovnoj konferenciji održanoj u Istarskom narodnom kazalištu, dramski pedagog Aleksandar Bančić, plesna pedagoginja Andrea Gotovina i nekoliko članova Dramskog studija INK najavili su završne prezentacije radionica. Prva je na redu prezentacija Scenskog pokreta voditeljice Andree Gotovina 'Manje je više', 1. i 2. lipnja, s početkom u 20,30 sati.
vrijeme: 01.06.2012.
mjesto: Pula; Istarsko narodno kazalište, Laginjina 5
Ulaz na sve
prezentacije je slobodan!
'Manje je više'
Voditeljica: Andrea Gotovina, plesni pedagog
Izvode: Joelle Živolić, Valter Roša, Annie Kovač, Andrea Lončarić, Paola Lugarić, Filip Lugarić, Teo Frgačić, Patrik Lazić, Snježana Grgić, Marin Janković, Aleksandra Možar, Damir Lampe, Gabrijel Lazić , Diana-Dina Fiamengo, Nika Ivančić, Anna Alice Kraljić, Diana Zrnić, Melisa Kamenčić, Katarina Radetić, Sara Stepanović, Samanta Milotić Bančić
Svijest o tijelu, različiti načini izražavanja, produbljivanje kreativnosti i razvoja neophodni su za svakoga scenskog izvođača. Pokret je izazov i snaga kada ga koristimo s lakoćom.
Što je to Extremno Tijelo? bilo je pitanje kojim smo se bavili ove radne sezone, i kroz različite zadatke pronalazili smo odgovore u našim tijelima. Svako tijelo spektar je različitih mogućnosti i izazova: tijelo koje ne diše, tijelo koje ne vidi, tijelo u padu, tijelo u zraku, instinktivno tijelo, hendikepirano tijelo, iscrpljeno tijelo, ubrzano i usporeno tijelo... Sve su to različita tijela kojima otkrivamo vlastite granice.
Kao i u glumi, pokret je također oblik komunikacije. Različite radnje, odnosi, likovi, emocije sve to možemo prikazati ili barem stimulirati samim pokretom. Stoga i kao grana za sebe i kao neophodan dodatak glumačkim i dramskim vještinama scenski pokret i svijest o našem tijelu neophodan je za svakog scenskog izvođača.
Ciljevi radionice su proširiti opsege svojih osobnih mogućnosti izražavanja, kroz svjesno i znalačko korištenje tjelesnih radnji, usavršiti svoje neverbalne izražajne mogućnosti, bolje razumijevanje vlastitih tjelesnih potencijala, razvijanje stvaralačke mašte, poticanje vlastitog autorstva u okviru zadanih zadataka i mogućnost ostvarenja samostalnog kreativnog rada.