Na ovogodišnjem Skupi festivalu predstavila su se kazališta iz Francuske, Danske, Bugarske, Rumunjske i Kosova. Predstava Ma and Al je ove godine bila uvrštena i u showcase program 45. Borštnikovog srečanja u Mariboru, a početkom prosinca će igrati na 15. Međunarodnom kazališnom festivalu u Ankari.
Ma and Al je derivat tekstova J. D. Salingera i Bernard-Marie Koltčsa u kojima pasionirani čitatelj može prepoznati roditeljski par iz disfunkcionalne obitelji Glass. Prostor je opremljen fragmentarnim rekvizitima, i postaje scenom realnog oslovljavanja prisutnih gledalaca koje se individualno kontaktira, moli za pomoć i uvlači u zaigranu histeriju glumaca koji izmjenično igraju likove iz novele i kazališnog komada. Granica između realnog i fiktivnog doživljaja postaje neodređena, dio izdvojen iz 'izvornog' djela vrijedi kao cjelina.
Pars pro toto tri odvojena monologa-performansa simbolički predstavljaju novi fikcionalni svijet koji se ističe i zaposjeda kao realan i kao nastavak kazališnog i književnog prostora. Tijela, geste, držanja, glasovi i pokreti izdvojeni iz svog prostornovremenskog kontinuuma, iznova se povezuju, izoliraju i 'montiraju'. Pozornica se sastoji od 'otoka' koji su obilježeni svjetlom i predmetima. Prostor igre definira se tijekom izvedbe, od trenutka do trenutka.
Teme poput smrti djeteta, raspada porodice, američke demokracije, rata u Vijetnamu, odnosa klasičnog i suvremenog teatra, umjetnosti i ratovanja, nemogućnosti komunkacije između djece i roditelja, moći i osamljivanja, organiziraju logiku scenske montaže. Usprkos fragmentiranju, fabule se pripovijedaju u osnovnim crtama, povremeno kao u epskom teatru (priča s poučkom koju izvodi Ma duguje Brechtu). Izvođač na pozornici prema onome što čini drugi glumac odnosi se kao gledatelj, i tako nastaje fokusiranje na radnju koja se tako promatra. Glumci na trenutak 'izlaze' iz predstavljanja i ponašaju se kao gledaoci zajedno s drugim gledaocima.