Preskočite na glavni sadržaj

Predavanje Maurizia Bortolottija u MSU

U srijedu, 7. studenog, s početkom u 19 sati, u predvorju Muzeja suvremene umjetnosti, održava se predavanje talijanskog likovnog kritičara i kustosa Maurizia Bortolottija - 'Izlaganje vremena / izlaganje beskraja (Time Display / Seamless Display)'. Predavanje je na engleskom jeziku, a ulaz je slobodan.
vrijeme: 07.11.2012. 19,00
mjesto: Zagreb; MSU, Avenija Dubrovnik 17
url: http://www.msu.hr
Polazišna točka predavanja Izlaganje vremena / izlaganje beskraja, dijalog je kojega Maurizio Bortolotti u svojoj knjizi 'Kritičar kao kustos' vodio sa starijom generacijom slavnih kustosa poput Jana Hoeta, Pierrea Restanya ili Haralda Szeemanna. Analizirajući vlastite strategije kuriranja, Maurizio Bortolotti osvrnut će se na promjene koje su se u međuvremenu dogodile u kustoskim strategijama, a odnose se na pomicanje fokusa od uloge izlaganja na ideju proširenog izlaganja odnosno određujuću važnost konteksta u okviru kojega je, između ostaloga, nezanemariv odnos izložbe i arhitekture.

Maurzio Bortolotti nezavisni je likovni kritičar i kustos iz Milana. Profesor je na Odsjeku za vizualnu umjetnost i kustoske studije na akademiji NABA u Milanu. Autor je knjiga 'Kritičar kao kustos', Milano 2003, 'Kritičar koji je bio umjetnik', Milano 2004 i urednik (sa Stefanom Casciantijem) knjige sabranih tekstova Pierrea Restanya. Redoviti je suradnik međunarodnog časopisa za umjetnost i arhitekturu Domus i član uredničkog tima online časopisa Seconds. Autor je brojnih skupnih i samostalnih izložbi među kojima su: 'No Vitrines, No artists, No Museums, Just a Lot of People', 2004. (Ririkit Tirivanija, Piere Huyghe, Philippe Pareno), Modelmania 2005, Venecija (Olafur Eliasson, Kjetil Thorsen, Yona Friedman), 'Yona Friedman: A Project for Mart', 2006, MART, Rovereto; Local modernity/global expectations, Istanbul 2007; Dan Graham, Models and Video (s Gavinom Wadeom), Birmingham 2011; Unidentified Modern City, Brescia, 2011. itd. Održao je brojna predavanja na Akademiji Brera, Milano; Goldsmiths College, London; University of Central England, Birmingham; Université de Genève; Gwangju Biennale, itd.