U Stereo Dvorani Rijeka, u utorak, 21. prosinca, u 20,20 sati, održava se PechaKucha Night Rijeka. Četvrta po redu PechaKucha Night Rijeka okupila je hrvatske kreativce, a posebna poslastica ovoga izdanja, u sklopu prezentacije 'Mode sa šlagom', je grupica poznatih i priznatih hrvatskih dizajnera čije uratke ćete moći kupiti na licu mjesta. Ulaz je besplatan.
vrijeme: 21.12.2010. 20,20
mjesto: Rijeka; Stereo Dvorana
Prezenteri su:
Miljenka Matić Ertufan
Nikolina Ivezić
Courtney Phutura
Zoran Krušvar
Kristijan Vučković
KK FSV
Mirna Sišul
'Moda sa šlagom' (Petra Podnarčuk, Marijana Kramarić Štiks, Andreja Bistričić, Djuved Djuvedjevich Jobotichi, Mica torbica)
Vladimir Ježić i Nives Soldičić
Davor Horvatić
Guido Venturini
Tomica Grubiša
RiMotiv
Paulina Jazvić
PechaKucha je oblik prezentiranja kreativnog rada svih vrsta na vrlo efikasan i informativan način. Prva PKN je održana 2003. kada je grad domaćin bio Tokio i njezini osnivači - arhitekti Astrid Klein i Mark Dytham (Klein Daytham Architecture - KDa). Naziv dolazi od japanskog izraza za zvuk koji nastaje pri razgovoru: peh-chak-cha.
PechaKucha Night (PKN) su inspirativne i brze prezentacije zanimljivih kreativaca, neformalan prostor za predstavljanje i druženje te oživljavanje urbane kulture grada. PechaKucha večeri su neprofitnog tipa i funkcioniraju na način da se svaki put okupljenoj publici predstavi desetak kreativnih ljudi, neovisno o području djelovanja. Ideja je da pobliže ispričaju što rade i što ih inspirira. Nakon prezentacije nema pitanja i odgovora, to slijedi na kraju, uz glazbu i druženje. Ključ uspješnosti ovakvih prezentacija su stroga pravila: svatko tko se predstavlja na raspolaganju ima točno 20 svojih vizualnih materijala i 20 sekundi za priču o svakoj od njih, odnosno točno 6 minuta i 40 sekundi slave prije nego što na red stiže sljedeći. Navedena pravila prezentacije čine sažetima, razinu interesa stalno na vrhuncu te pružaju većem broju ljudi priliku da se predstavi u istoj večeri.
Ljudi koji se najčešće prezentiraju (ali i oni koji dolaze kao publika) uglavnom su iz svijeta arhitekture, dizajna, likovnih umjetnosti, fotografije i svih vrsta kreativnih izraza, ali nema ograničenja u temi prezentiranja, pa se tako sve više uključuju i ljudi čija zanimanja nisu iz tih područja!