Preskočite na glavni sadržaj

Izložba 'Razum & Osjećaji' na Hvaru

Nakon Beogradskog tjedna dizajna i nedavne premijere u Zagrebu, u subotu, 21. srpnja, u 21 sat, u hvarskoj Loži, otvara se izložba hrvatskog produkt dizajna 'Razum & Osjećaji'. Izložba ostaje otvorena do 20. kolovoza.
vrijeme: 21.07.2012. 21,00
mjesto: Hvar; Hvarska Loža
Izložba koja ilustrira sazrijevanje domaćeg produkt dizajna prema brandovima i začetak kulture dizajna u Hrvatskoj, svojevrsni je i presedan u kulturno-turističkom programu na Jadranskoj obali. Izložbu je osmislila Tatjana Bartaković, savjetnica za dizajn iz Narativa i dugogodišnja promotorica hrvatskog dizajna, dok je izložbeni postav dizajnirala Svjetlana Despot, riječka dizajnerica iz Data by Despot. 

Priliku za međunarodnu prezentaciju na domaćem terenu su kroz izložbu 'Razum & Osjećaji' dobili prvi hrvatski dizajn brandovi: Kvadra Design, Element, OBLO, Somewhere City, Blablab, Design Hotel Lone, Design Hostel Goli&Bosi, Data by Despot, Grupa Products, BOYA, Little Horse and Baby Beuys, Manufakturist, Ana Tevšić i Filip Gordon Frank. 

Njihovi selektirani  proizvodi ujedno će se naći i u prodaji privremenog galerijskog shopa u Loži, dok su isti prezentirani i u putničkom magazinu Croatie Airlines, čime se turisti već za vrijeme leta upoznavaju s hrvatskim dizajnom koji ih čeka na Hvaru. 

Kustosica izložbe, Tatjana Bartaković pojasnila je značaj gostovanja izložbe u gradu Hvaru: 'Pored svoje visoko vrijedne kulturno povijesne baštine, grad Hvar je ove godine prema Lonely Planetu svrstan i među prvih 5 svjetskih turističkih destinacija za 2012., dok ga već niz godina u najvećem broju posjećuju upravo gosti iz sjeverozapadne Europe – zemalja s tradicijom dizajna starom već pola stoljeća. Upravo je iz tog razloga Hvar odlično poprište za senzibilizaciju stranih gostiju za hrvatski dizajn.

Osim toga, domaći dizajn rijetko ima priliku maknuti se iz Zagreba, a mi težimo da se on decentralizira i postane opipljiv širem krugu građana u Hrvatskoj. Gostovanje u Hvaru predstavlja svojevrsnu kulminaciju nakon izlaganja u Beogradu i Zagrebu, upravo zbog velike brojnosti i visoke koncentracije posjetioca - od onih kojih na tom mjestu borave do 7 dana, do jednodnevnih posjeta. Cilj je internacionalizacija domaćeg dizajna i podrška stjecanju njihova kredibiliteta na međunarodnoj sceni. Možemo reći da ćemo na Hvaru instalirati privremeni suživot s mladim hrvatskim  dizajn brandovima. Zahvalni smo Gradu Hvaru što je uvrstio dizajn kao suvremenu turističku ponudu za svoje goste i postao njegovim ambasadorom. 

U Hvaru izložbu organizira Grad Hvar, Narativ (konzalting za dizajn) i DesignAgenda, on-line magazine za inovaciju dizajnom.