Preskočite na glavni sadržaj

Graph – časopis o vizualnim komunikacijama

Nakladnička kuća Lumen d.o.o., nedavno je objavila prvi broj Grapha – specijaliziranog kvartalnog časopisa namijenjenog kreativnoj industriji. Časopis obrađuje teme iz područja dizajna, konceptualnog dizajna, produkt dizajna, umjetnosti, arhitekture, tipografije te sadrži intervjue s poznatim ljudima iz struke. 
vrijeme: 27.07.2011.
url: http://www.graph.hr

Graph je u potpunosti posvećen vizualnim komunikacijama (dizajnu, arhitekturi, fotografiji, grafičkoj tehnologiji, likovnoj umjetnosti…), a njegov cilj nije samo pružanje nužnog prostora kreativnoj sceni te njezinim sadašnjim i budućim članovima za predstavljanje svojih radova, nego kao viši cilj potaknuti raspravu o postojećim problemima u kreativnoj industriji te pronaći primjerena rješenja.

Vjerujemo da će Graph svojim identitetom – sadržajem i izgledom – zadovoljiti svoju publiku – grafičare, grafičke dizajnere, art direktore, kreativne direktore, produkt dizajnere, multimedijalne dizajnere, copywritere, ilustratore, fotografe, arhitekte…
 
U prvom broju, Graph, između ostalog, donosi intervju s Mirkom Ilićem te u rubrici ‘dossier’ postavlja pitanje možemo li uopće govoriti o hrvatskom dizjanu.
 
Graph je također namijenjen akademskoj i kulturnoj zajednici – profesorima i studentima relevantnih fakulteta, nastavnicima i učenicima određenih umjetničkih srednjih škola, strukovnim dizajnerskim udruženjima i njihovim članovima, muzejskim ustanovama… zatim, donositeljima odluka u konkretnim granama industrije – brand menadžerima, produkt menadžerima, media plannerima, media buyerima, voditeljima tiskara te konzumentima dobrog dizajna i dizajnerskim entuzijastima.
 
Do kraja 2011. godine, planirana su još dva izdanja – u rujnu i prosincu.

Graph je zasad dostupan široj publici u odabranim knjižarama Profila u Zagrebu, Rijeci i Splitu te putem pretplate, odnosno direktne narudžbe nakladniku. Cijena pojedinog primjerka iznosi 25 kuna, a ukoliko se pretplatite na dva broja do kraja godine, cijena po broju je 20 kuna. Prvi broj otisnut je u 3500 primjeraka, a dio časopisa distribuiran je direktno odabranoj ciljnoj skupini čitatelja. (Izvor: pogledaj.to)