U utorak, 12. veljače, u 19 sati, u Galeriji Academia Moderna, otvara se izložba 'Elektrovintage / dvostruki susreti'. Izložba se može razgledati do 23. veljače.
vrijeme: 12.02.2013.
mjesto: Zagreb; Galerija Academia Moderna, Augusta Šenoe 11

Osnovan krajem 2010 godine u Zagrebu.
EV ne predstavlja nijedan aspekt umjetnosti, ali nalazi smisao u njenim kreacijama, izražavanjima i aktivnostima (moda, film, glazba, fotografija...).
EV može biti termin koji definira odjeću, namještaj, knjige, glazbene instrumente, papir, elektroničke uređaje i druge stvari .
EV se može koristiti kao imenica ili kao pridjev, a obično je povezan s kvalitetom starenja, trajna i poboljšana tijekom vremena.
EV priziva modernu 'okolinu' u smislu ponovnog korištenja, recikliranja te stvaranju novog u suvremenom kontekstu.
Ideje za nastanak Elektrovintage djela nastale su spontano iz ljubavi prema filmovima, slikarstvu, književnosti i ostalim granama umjetnosti, a pod utjecajem bogate ostavštine umjetničke povijesti. U današnjem svijetu izuzetne vizualne zasićenosti očni je živac bombardiran jakim podražajima pri svakom treptaju, a gotovo je nemoguće iznjedriti nešto novo, dosad neviđeno i jedinstveno. No možda to nije uvijek nužno. Ponekad valja ostaviti mjesta za dopisivanje vlastitog – sjećanja, impresija, tumačenja...
U svom prvom ciklusu svojevrsnog likovnog 're-enactment' stvaranja prepoznatljivih remek-djela likovne povijesti umjetnosti EV otvara polje za drugačije promišljanje već viđenog. Nastali radovi su prije svega citati koji pozivaju gledatelje na upisivanje svoje osobne simbolike i kulturne memorije u iščitavanje rada. Bogatstvo interpretacije glavni je pokretač. Intencija je prikazati kanonsko djelo u svojevrsnom pomaku, propitati krajnosti citata i kroz studijsku atmosferu progovarati o poziciji prikazanog/modela. Djela i umjetnici, kao i citirani kadrovi, pomno su birani odstupajući od motiva papirnatog lika. Propitivanje snage medija, zamjene identiteta i principa citatnosti glavni je nositelj rada. Promatrač se stavlja u poziciju brisanja granica između protagonistica i umjetnica, prikazatelja i prikazanog, između njih i nas...
Na tragu iskustva i opusa Cindy Sherman, posebice ciklusa History portraits, Elektrovintage preuzima višestruke uloge redatelja i modela, propitujući prirodu reprezentacije, odnosa originala i interpretacije, kroz manipulativnost identiteta i zavodljivost fotografije, stvarajući tako rječit i provokativan sustav simbola koji vuče korijenje duboko kroz povijest naše vizualne kulture. Vizualni rezultat slojevit je postmoderni artefakt. Karla Pudar