Preskočite na glavni sadržaj

DOK.Incubator radionice

 DOK.Incubator, nova inicijativa organizirana za poticanje dokumentarnih projekata u fazi grube montaže, poziva filmaše da se do 15. svibnja prijave za sudjelovanje u radionicama.
prijava: 15.05.2012
mjesto: New Orleans, USA
url: http://www.goodchildrengallery.com/
Da li upravo završavate svoj dokumentarac? Želite imati jaku priču, dobru distribuciju te rastući međunarodni potencijal za svoj film? Zanimaju vas novi načini promocije i distribucije?

DOK.Incubator radionice nude individualnu podršku u fazi završavanja filma. Međunarodni tutori vode sudionike kroz svježe načine mišljenja o montiranju, međunarodnoj filmskoj distribuciji, sofisticiranom marketingu i aktivnom radu s publikom.

Sudjelovati mogu producenti, redatelji i montažeri s obećavajućim projektom.

1. sesija – gruba montaža
- srpanj 2012., Prag
- fokus na grubu montažu, međunarodni potencijal za dokumentarce, razvoj prvih nacrta filmske distribucije.

2. sesija – završna montaža
- rujan 2012., Bratislava
- pomaže u završavanju narativne strukture, daje povratnu informaciju od strane stručnjaka, pomaže u oblikovanju detaljnog PR-a i strategija distribuiranja.

3. sesija – finalni paket
- listopad, DOK Leipzig
- prezentiranje filma na Leipzig film festivalu, mogućnost pojedinačnih susreta s ključnim europskim prikazivačima, prodaja, festivalski selektori i distributeri u okviru DOK Leipzig koprodukcije.

Za sudjelovanje ne plaća se školarina, no troškovi smještaja i hrane po projektu iznose 1.400 € (3 osobe).

Prijaviti se mogu i promatrači (sudionici koji nemaju projekt), a rok prijava je 30. svibanj.

Za sudjelovanje potrebno je priložiti:
- grubu montažu filma (ukoliko kandidat nema grubu montažu, može priložiti scene iz montaže te pisani prijedlog na temelju snimljenog materijala);
- strateški plan distribucije;
- CV redatelja, producenta i montažera te podatke o njihovoj kompaniji;
- osnovne informacije o projektu: trajanje, financijska struktura, uključeni prikazivači.

U predselekciju odabire se 16 projekata koji ulaze u 2. krug, u kojem se odabire 8 filmova, za koje se poziva jedan prodajni agent i jedan stručnjak za scenarij. Evaluacija se bazira na četiri osnovna kriterija: potencijal za međunarodnu distribuciju, kvaliteta grube montaže, kompanija kandidata te plan distribucije. Važan kriterij predstavlja i činjenica ima li projekt dovoljno vremena da se razvije i dostavi do sredine trajanja radionice. Odluke se ne donose samo na temelju prijave, već i razgovora s kandidatima.

Više