Preskočite na glavni sadržaj

Gjorgje Jovanovik u Studiju Golo Brdo

Studio Golo Brdo predstavlja radove makedonskog likovnog umjetnika Gjorgja Jovanovika izložbom Ispovijest žderača kolača koja se otvara10. kolovoza s početkom u 20:30.
vrijeme: 10.08.2013.
prijava: 07.10.2015
mjesto: Rovinj
url: http://golo-brdo.brajnovic.com/
Gjorgje Jovanovik pripada inovativnoj, mlađoj generaciji makedonskih likovnih umetnika, koji svojim osobitim inventivnim pristupom, angažiranim, aktualnim i specifičnim likovnim govorom, slijedi duh i metabolizam likovnog organizma svijeta. Njegov suptilan 'glasnogovor' najčešće provokativno -  simbolične tematike, odslikavanje je bitnih akutnih ìbolestiî današnjice, upućen, prije svega čovjeku - grešniku.
 
Projekt REDEFINIRANJE koncipiran je od viöe ciklusa čiji je zajednički nazivnik duhovito, sarkastično, jasno i precizno poigravanje ljudskim glupostima i slabostima, događajima, detaljima koji ispunjavaju svakidaönjicu, a koje autor vidi i tumači kao paradigmu podsvijesti i njenog odraza u zrcalu ljudske nepromiöljenosti, stereotipnosti, inerciji... To su likovne priče zamrznutog kadra događanja, upravo u intrigantnoj točki od koje Jovanovik počinje pisati svoju provokativnu priču.

Tekst: Viktorija Vaseva Dimeska
 
Gjorgje Jovanovik (rođen u Skopju 1980.) 2003. diplomirao slikarstvo na Akadeemiji likovnih umjetnosti u Skopju, Makedonija.
 
U svojem recentnom radu bavi se pitanjima integracije i dezintegracije suvremenog čovjeka. Ponovno istražuje i propituje međuljudsku komunikaciju u kontekstu situacije redefiniranja univerzalnih vrijednosti, odnosa čovjeka i druötva i konzumerizma kao ključne odrednice suvremenog načina života, politike kao faktora dezintegracije gradova, država i obitelji. Prisutan je i element autoreferencijalnosti u propitivanju sebe u unutraönjem ili öirem kontekstu propadanja starih i stvaranju novih vrijednosti.   
 
Njegov rad nije ograničen medijem tako da koristi instalacije, performans, objekte, video, kolaže i slike u nastojanju postizanja umjetničke dimenzije vlastitog izraza slijedeći fluidnost suvremenog konteksta.