Preskočite na glavni sadržaj

Šest plesnih premijera u studenom

U studenom će Zagrebački plesni centar plesnoj i kazališnoj publici predstaviti čak šest premijernih naslova nezavisne plesne scene te u okviru Noći kazališta ponuditi izvedbu plesne predstave kazališta de facto, 'Walk On The WIld Side' autora Saše Božića, čija je produkcija realizirana u okviru rezidencijalnog programa ZPC-a 2022. Početkom mjeseca, 5. studenog, planirana je premijerna izvedba plesne predstave 'Autori' Vesne Mimice.
vrijeme: 05.11.2022. - 26.11.2022.
mjesto: Zagreb
url: https://zagrebackiplesnicentar.hr/

Zatim, 9. studenog, premijerna izvedba Nepoznato, Maje Drobac, a potom 12. studenog slijedi Igralište Jovane Zelenović.

U srijedu, 16. studenog, predstavit će se nova plesna predstava Olimpijada duše, koreografkinje i dramaturginje Alexandre Madsen, u izvedbi su-kreatora/ ica Ines Borić, Lucije Dražetić, Roka Farkaša, Lare Frgačić, Ive Hlapčić, Ane Kljujev, Hane Kršek te Mislava Šimića.

S onu stranu uobičajenom mehanizmu sportskih igara i natjecanja, predstavom se promišlja i istražuje transformabilnost paradigme konkurencije u onu suradnje i kooperativnosti – ovo izvedbeno natjecanje pokreće se iz složenosti fenomena strastvenog natjecanja protiv drugog u strast natjecanja s drugim, ali i samim/om sobom. Sudari i isprepletanje različitih situacijskih prostora izmještenih iz konteksta naglašavaju pravila igre i estetizaciju same kretnje. Razbijanjem takve cjelovitosti, discipline i prostora koji mu pripada, otvara se pitanje motivacijskog smisla o nastavljanju igre kao takve.

Dan poslije, 17. studenog, slijedi premijerna izvedba Ljubav u vremenu, Lucije Kukor.
 
Dok će se 26. studenog zagrebačkoj publici premijerno predstaviti Caroling, novi projekt koreografkinje Petre Hrašćanec ostvaren u suradnji s četiri mlade plesačice – Valentinom Miloš, Lindom Tarnovski, Margaretom Sinković i Anikom Cetina.

Interdisciplinarnim projektom istražuju se i prokušavaju granice formata mjuzikla i opere te njihova uprizorenja u suvremenom okviru kazališta danas. Izvedba počiva na proizvodnji glasa kao temeljne radnje, a odnosi proizašli iz osnovne konstelacije pjevanja u zboru postaju kulisom za koreografske obrasce kvarteta. Nastavno na tradiciju carolinga (koledovanja), odnosno blagdanskog pjevanja s radošću i/ili u čast nečega, projektom se obgrljuju i teme iz širokog spektra feminističkih suvremenih pitanja do pitanja ekologije i suvremene ideje pripadanja društvu.