Preskočite na glavni sadržaj

Priručnik oko iskustva ugleda/reputacije (muzeja)

Priručnik oko iskustva ugleda/reputacije (muzeja) razvijen je kao dio projekta “Muzejski ugled/reputacija kao alat vodstva”, provedenog 2025. godine u Republici Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Italiji pod koordinacijom ICOM INTERCOM i širokog međunarodnog partnerstva (uključujući, između ostalih i ICOM Hrvatska).
vrijeme: 08.12.2025. -
U oblikovanju publikacije sudjelovala je i ICOM Hrvatska.

Publikacija pruža praktične smjernice i primjere za strateško upravljanje ugledom muzeja kao temeljem za vodstvo, javno povjerenje i društvenu relevantnost.

Oslanjajući se na međunarodne obuke, mentorstvo i iskustvo, Priručnik pokazuje kako ugled može potaknuti uključivost, održivost i angažman zajednice u okruženjima s intenzivnim turizmom. Nastavno ističe inovativne modele i alate za moderno upravljanje ugledom, nudeći muzejskim stručnjacima nove strategije za suočavanje sa suvremenim izazovima i poticanje pozitivnih društvenih promjena. Ovaj vodič predstavlja ključne ishode i najbolje prakse oblikovane kroz prekograničnu suradnju te pozicionira muzeje kao vidljive lidere u etičkom, relevantnom i uključivom upravljanju kulturnom baštinom.

Projekt je podržan putem ICOM Paris Special Grants za 2025. godinu, a aktivnosti ICOM Hrvatska podržalo je Ministarstvo kulture i medija Republike Hrvatske.

Cjelovitu publikaciju moguće je preuzeti na poveznici: https://intercom.mini.icom.museum/wp-content/uploads/sites/62/2025/11/manual_full_form.pdf

Izvor: MDC