Udruga Unimedia u novom ciklusu radionica financiranih iz EU sredstava 'Slikom do smisla' dovodi medijskog stručnjaka Igora Weidlicha, koji će kroz deset interaktivnih predavanja polaznike usmjeriti na važnost poznavanja vizualne komunikacije, medijskih znanja i vještina u svakodnevnom poslovnom i privatnom životu. Radionice su namijenjene mladima od 18 do 25 godina.
vrijeme: 06.12.2021. - 17.12.2021.
Za sudjelovanje na radionici potrebni su računalo ili pametni telefon i stabilna internetska veza.
Prijave se vrše popunjavanjem
online obrasca. Sudjelovanje je besplatno!
Medije ni vizualno više ne možemo izbjeći, a uz društvene mreže gotovo svi postajemo kreatori javnog sadržaja i trebamo naći načina da se adekvatno predstavimo.
Ovaj niz radionica ciljano namjerava ukazati na medijske trendove i prakse, vizualnog komuniciranja koji pojedincu mogu pomoći da postane konkurentniji na tržištu rada u bilo kojoj struci ili niši. Iz vlastitih primjera predavača, ali i iz suvremenih multimedijskih primjera, polaznici će na kraju biti sposobni sami uočiti trendove na medijskom tržištu, kreirati sadržaj u odnosima s javnošću (PR) te primijeniti stečena znanja za bolje pozicioniranje na tržištu, povećanje zapošljivosti i lakše ostvarenje poslovnih ciljeva.
Raspored radionica
- 6. 12. 2021. u 19 sati: „Slikom do smisla“: Medijski trendovi A – Postaje li tisak relikt prošlosti ili ga vizualan identitet i navike čitatelja mogu održati na životu;
- 7. 12. 2021. u 19 sati: „Slikom do smisla“: Medijski trendovi B – Je li moguće istaknuti se danas online u vizualnoj šumi portala;
- 8. 12. 2021. u 19 sati: „Slikom do smisla“: Medijski trendovi C – Koje su navike medijskih publika i zašto na njih moramo imati odgovor;
- 9. 12. 2021. u 18.30 sati: „Slikom do smisla“: Medijski trendovi D – Kako se danas brzo procesuira medijski sadržaj i zašto trebamo znati brzo misliti (na primjeru domaćeg sustava Story Editor, koji koriste vodeće redakcije u regiji);
- 10. 12. 2021. u 18.30 sati: „Slikom do smisla“: Vizualno u medijima A – Zašto fotografija ponekad govori više od riječi i što treba sadržavati da bi pričala priču, ali i zašto treba paziti na autorska prava;
- 13. 12. 2021. u 19 sati „Slikom do smisla“: Vizualno u medijima B – Društvene mreže, oglasi, prikriveno oglašavanje i zašto počinje vrijediti princip „manje je više“;
- 14. 12. 2021. u 19 sati: „Slikom do smisla“: Medijska znanja u praksi A – Kako komuniciraju novinari, a kako komunicirati s novinarima uz izazove anonimnosti, GDPR-a…;
- 15. 12. 2021. u 19 sati: „Slikom do smisla“: Medijska znanja u praksi B – Kako pojedinac može samostalno ovladati medijskim kanalima i koje su mu platforme dostupne;
- 16. 12. 2021. u 18.30 sati: „Slikom do smisla“: Medijska znanja u praksi C – Multimedija kao najpotpuniji oblik storytellinga;
- 17. 12. 2021. u 18.30 sati: „Slikom do smisla“: Medijska znanja u praksi D – Odnosi s javnošću (PR) i kako novinarske vještine pomažu u promociji osobe, niše, brenda, biznisa…
Za više informacija možete se obratiti na mail unimedia@unimedia.hr.
Projekt „Slikom do smisla“ provodi Unimedia – udruga za promicanje audiovizualne i scenske kulture djeluje na području kulture i umjetnosti, demokratske političke kulture i međunarodne suradnje u partnerstvu s Otvorenim učilištem Dubrava, a sufinancirala ga je Europska unija u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. (poziv
Umjetnost i kultura online) u ukupnom bespovratnom iznosu od 487.082,40 kn.