Hrvatski korisnici Netflixa ovih dana na toj platformi mogu pogledati čak četiri hrvatska naslova: 'Dnevnik Pauline P.', 'Nosila je rubac črleni', 'Cvrčak i mravica' te 'Marginalci', a uskoro stiže još pregršt hit naslova.
vrijeme: 15.09.2023. -
Nakon što su na Netflixu osvanuli recentni domaći naslovi
Dnevnik Pauline P. Nevena Hitreca i
Nosila je rubac črleni Gorana Dukića, hrvatski korisnici od prošloga tjedna mogu "uhvatiti" i prvi hrvatski dugometražni animirani film stvaran 3D tehnologijom,
Cvrčak i mravica Luke Rukavine. Film je u kinima tijekom ove godine pogledalo više od 75 tisuća gledatelja, a trenutno je treći najgledaniji naslov među domaćim korisnicima ovog
streaming diva.
Cvrčak i mravica se u kinima prikazivao uz preporuku Ministarstva znanosti i obrazovanja za prikazivanje osnovnoškolcima, baš kao i
Dnevnik Pauline P.
Od ovog tjedna pak, na Netflixu je dostupna i hit komedija Ljubomira Kerekeša,
Marginalci, koja je bila najgledaniji hrvatski film u kinima 2022. godine s 46,333 gledatelja, dok ga je sveukupno pogledalo gotovo 55 tisuća gledatelja.
Pored spomenutih naslova, hrvatski će korisnima Netflixa u narednom periodu moći gledati i sljedeće filmove:
Svi navedeni filmovi iz liste nadolazećih naslova, kao i
Cvrčak i mravica te
Marginalci koji su već dostupni za gledanje na Netflixu imaju distribuciju pod okriljem Blitz grupe.
"Ugovoreni portfelj između Blitz grupe i Netflixa označava važan trenutak za domaću kinematografiju koji ne samo da će snažno utjecati na vidljivost i prepoznavanje domaćega filma, već će i pomoći razvoju hrvatske kinematografije i oporavku cjelokupne industrije stvarajući nove prilike za kreatore sadržaja i producente.
Ovim plasmanom odabranog sadržaja na najvećoj globalnoj streaming platformi ostvareno je dodatno priznanje i aprecijacija domaćeg sadržaja, a hrvatski filmovi dobivaju priliku dosegnuti široku publiku," poručuju iz Blitza.
Ravnatelj Hrvatskog audiovizualnog centra, Chris Marcich također ističe važnost vidljivosti domaćih naslova.
"Temeljem Zakona o elektroničkim medijima, Netflix ima obavezu 2% godišnjeg prihoda uložiti u produkciju ili kupnju audiovizualnih djela hrvatske nezavisne produkcije. Nadali smo se da će slijedom toga Netflix početi ulagati u proizvodnju. No, i kupovinom hrvatskih filmova postiže se veća vidljivost, što nam je također jedan od ciljeva. Nadamo se da će to pridonijeti i stvaranju nove publike za hrvatske filmove u Hrvatskoj," rekao je Marcich.
Izvor: HAVC