U srijedu, 15. ožujka, s početkom u 19 sati, u Hrvatskom kulturnom domu na Sušaku, Rijeka, Kreativni laboratorij suvremenog kazališta KRILA prezentira rezultate umjetničkog istraživanja 'Magično kazalište – zrcaLJenja'.
vrijeme: 15.03.2023. -
mjesto: Rijeka
Umjetničko istraživanje vodi samostalna kazališna umjetnica Ivana Peranić (Rijeka) u suradnji s filmskim umjetnikom Milošem Tomićem (Beograd), a bavi se odnosom tijela kao metafore i dubokih psiholoških procesa čovjeka, koristeći koreografsku metodologiju zrcaljenja, autentični pokret kao osnovni polazišni stvaralački element te stop trik animaciju, a cilj mu je ekstrahirati koreografski i vizualni materijal koji se bavi temom složenosti i dualnosti ljudske prirode (duh/tijelo, čovjek/vuk, Više ja/Niže ja, svjesno/nesvjesno) te publici dati kvalitetan, inovativan i razrađen rad fizičkog i plesnog kazališta u bliskoj budućnosti.
Koncept i umjetničko vodstvo: Ivana Peranić
Animacija i video rad: Miloš Tomić
Svjetlo: Petar Pavin
Izvođači: Martina Hrlić Rogić, Noah Miculinić, Tena Palijan, Jura Ruža i Martina Terzić
Produkcija: Kreativni laboratorij suvremenog kazališta KRILA
Ulaz je besplatan, ali su rezervacije obavezne na
info@krila.org.
Umjetničko istraživanje realizirano je sredstvima Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske, Zaklade Kultura nova i Grada Rijeke u suradnji s Rezidencijalnim programom Kamov i Muzejom moderne i suvremene umjetnosti Rijeka.
Logistička podrška: HKD na Sušaku
O autorima:
Ivana Peranić
Kazališna je umjetnica, izvođačica, koreografkinja i pedagoginja. Diplomirala je i magistrirala na “The International School of Corporeal Mime” u Londonu, te na Filozofskom fakultetu u Rijeci. Surađivala je s eminentnim domaćim i inozemnim izvedbenim umjetnicima te je sudjelovala na brojnim festivalima u Hrvatskoj i inozemstvu. Dobitnica je nekoliko nagrada i priznanja. Samostalna je umjetnica već preko 20 godina, istražuje, prakticira i podučava govor tijela i izražavanje kretanjem unutar izvedbenih praksi s posebnim naglaskom na dramsku korporalnu mimu, ali uključujući i mnoge druge prakse koje u središte svojega zanimanja stavljaju fizičku akciju i tijelo izvođača/autora kao što su autentični pokret, suvremeni ples, glumačke metode J. Grotowskog, Biomehanika i mnoge druge. Unazad četiri godine svoj interes prema tijelu kao mediju proširuje i na područje tjesno orjentirane integrativne psihoterapije. Integrativna terapija obuhvaća sve bitne slojeve ljudskog bića: kontakt, pokret, glas i disanje, te rad s tijelom, suptilnim tijelima i psihom, te implicitnom (tjelesnom) memorijom.
MIloš Tomić
Diplomirao je filmsku režiju na Fakultetu dramskih umjetnosti 2001. u klasi profesora Miše Radivojevića. Magistrirao je na filmskoj akademiji FAMU u Pragu 2006. godine, na Odsjeku za multimedijsku animaciju u klasi profesora Petra Skale, a 2013. doktorirao je na FAMU s temom „Vrijednost odbačenih predmeta – smeća, kao materijal za film, animaciju, fotografiju...". Jedan je od osnivača legendarne grupe "Klipani u Puddingu", pasionirani je kolekcionar i strpljivi kolažist, aktivni sudionik i propagator "LO-Fi" festivala koji se tijekom devedesetih borio za besplatan, jeftin i nezavisan film, a višegodišnji je profesor na Fakultetu za medije i komunikacije u Beogradu, na Katedri za digitalnu umjetnost i nove medije. Kao autor izlagao je na brojnim izložbama diljem regije i Europe. Njegova umjetnička karijera dobila je novi zamah 2013. kada je zajedno s Vladimirom Perićem predstavljao Srbiju na Venecijanskom bijenalu. Živi i radi u Beogradu