Preskočite na glavni sadržaj

Izložba Nataše Bezić - 'Kaleidoskop stanja'

Samostalna izložba Nataše Bezić 'Kaleidoskop stanja' otvara se u petak, 15. srpnja u 21 sat, u MMC-u Rovinj. Izložbu će predstaviti Eugen Borkovsky.
vrijeme: 15.07.2022. - 12.08.2022.
mjesto: Rovinj
url: https://www.pour.hr/

'Nataša Bezić predstavlja najnoviju kolekciju slikarskih radova. Veliki formati, gestualni pristup, klasične tehnologije: ulje ili akril, karakteristike su ovih radova. U izvedbi se služi slikarskim i crtačkim metodama. Iako su na svim radovima ljudi, postav ugrubo možemo podijeliti na scene koje nude radnju i na portrete, autoportrete, koji iskazuju stanja. Iako su situacije heterogene, mogu se sklopiti cjeline.
Ovi portreti dotiču ideje enformela gdje je oblik do neke mjere podčinjen materiji. Gesta presuđuje formi, ne dozvoljavajući oblikovanje bez tragova akcije. Autorica često pušta boju da curi, a kistu ili liniji dopušta traženje oblika svojih melankoličnih motiva. Pristupa im gestualno, bilježeći im neke anatomske karakteristike, ali i smisao. Umjetnica motive doživljava na senzibilan način bez obzira na to je li ih srela, prenosila s fotografije ili osjetila nutrinom. Čin uživljavanja u stanje motiva izgovara pomalo nadrealistički. Očito je da je Nataša Bezić motive birala i doživjela kao umjetnik istraživač.
Lice je oznaka identiteta, dio tijela koji nas označuje kao pojedinca. Lice govori o našem unutarnjem stanju ili nosi željenu grimasu. Tijekom povijesti oblika, čovjek je najobrađivaniji likovni motiv, bilo da je vizualiziran prikazima tijela ili je pažnja usmjerena na glavu. U našem slučaju, Nataša Bezić najčešće pažnju usmjeruje na lice. Već na prvi pogled jasno je da se radi o istraživanju koje zrcali raspoloženja. Autorica motivima rijetko prikazuje ambijent u kojem bi se mogli nalaziti. Pažnju posvećuje njima samima. Modeli su zadubljeni u svoja trenutna stanja: razmišljanje, napetost, nesigurnost, komuniciranje pogledom... I sama autorica svoje obličje predstavlja u znakovitoj situaciji koja nikako nije lagodna.' (...) - Eugen Borkovsky