Preskočite na glavni sadržaj

Hrvatska igra 'Go Home Annie' nominirana za dvije nagrade na CEEGA 2025. u Poznanju

Na ovogodišnjem izdanju CEEGA (Central and Eastern European Game Awards), koje se održalo u poljskom Poznanju, hrvatska videoigra 'Go Home Annie' studija Misfit Village ostvarila je značajan uspjeh plasmanom u finale i nominacijama u čak dvije kategorije (Best Visual Art i Best Narrative).
vrijeme: 29.10.2025. -
mjesto: Poljska

Videoigara Go Home Annie, autora Mladena Bošnjaka, je 2021. na prvom javnom pozivu za razvoj i proizvodnju videoigara HAVC-a dobio sredstva za proizvodnju.
 
CEEGA okuplja najbolje videoigre iz cijele srednje i istočne Europe, prepoznajući izvrsnost u različitim aspektima razvoja videoigara. Od dizajna i tehnologije, do umjetničkog izraza i narativa. Ove godine konkurencija je bila iznimno jaka, s brojnim studijima koji su predstavili svoje najnovije AAA projekte.
 
Pobjednici po kategorijama ove godine su:
  • Best Mobile Game - Playing Prague (Češka)
  • Hidden Gem - VED (Litva)
  • Technology - S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Ukrajina)
  • Narrative - The Alters (Poljska)
  • Design - Frostpunk 2 (Poljska)
  • Audio - Silent Hill 2 (Poljska)
  • Visual Art - Silent Hill 2 (Poljska)
  • Best Game - Kingdom Come: Deliverance 2 (Češka)

Iako nagrada nažalost nije otišla u hrvatske ruke, nominacije za Go Home Annie predstavljaju iznimno priznanje domaćem studiju Misfit Village, potvrđujući da hrvatska scena ne zaostaje za regionalnim i europskim trendovima u razvoju igara.
 
Hrvatsku delegaciju na događanju činili su Aleksandar Gavrilović, Dominik Cvetkovski i Matija Videković, koji je ujedno bio i predstavnik studija Misfit Village. Osim prisustva na CEEGA dodjeli nagrada, delegacija je aktivno sudjelovala i na GIC (Games Industry Conference) - jednom od najvažnijih regionalnih skupova profesionalaca iz industrije videoigara.
 
Tijekom konferencije održani su brojni razgovori i sastanci s predstavnicima drugih organizacija te je predstavljena hrvatska gaming scena i projekti domaćih studija, čime se dodatno jača međunarodna vidljivost Hrvatske na europskoj karti industrije videoigara.
 
U isto vrijeme, u Poznanu se održavao i popularni PGA (Poznan Game Arena) 2025 - veliki sajam videoigara otvoren za javnost, koji svake godine okuplja tisuće posjetitelja.
 
Ovaj uspjeh i prisutnost hrvatskih predstavnika na tako značajnim događanjima potvrđuju rastući potencijal i sve veći ugled domaće game dev zajednice u međunarodnom okruženju.
 
Izvor: HAVC