Preskočite na glavni sadržaj

Vlado Martek i Mio Vesović u Dubrovniku

U petak, 24. lipnja, u 20 sati, u dubrovačkoj Galeriji Dulčić Masle Pulitika, otvara se izložba 'Sjeti se života pjesnika', likovnog umjetnika i pisca Vlada Marteka, dok se izložba 'Pogled iza' umjetničkog fotografa Mija Vesovića otvara istu večer, u Atelijeru Pulitika, s početkom u 20,30 sati. Izložbe ostaju otvorene do 31. srpnja.
vrijeme: 24.06.2016. 20,00
mjesto: Dubrovnik; Galerija Dulčić Masle Pulitika / Atelier Pulitika
url: http://www.ugdubrovnik.hr
Izložbi Sjeti se života povod je promocija mape Vlada Marteka  'Sjeti se života, kao homagge Borisu Demuru' nakladnika Nacionalne knjižnice Zagreb i Likovne akademije iz Zagreba, a Mikica Maštrović, autorica teksta u katalogu mapu je ovako opisala: 'Grafička mapa Sjeti se života: hommage Borisu Demuru autora Vlade Marteka sjećanje je na prijatelja, umjetnika i umjetnost koja im je obojici bila bitna. Tako je grafičkom mapom ispričana priča o životu i prijateljstvu te umjetnosti o kojoj su obojica slično razmišljala.'

Vesna Delić Gozze, autorica teksta u katalogu, za Marteka je zapisala: 'Autor čiji je vizualni opus obilježen aktivizmom referiranja na “stanje društvene svijesti” i od sredine sedamdesetih godina kao član zagrebačke Grupe šestorice, Martek stvara djela obilježena refleksivnošću i kritikom koja svojom pozitivnom usmjerenošću dokazuje autora kao prosvjećenoga humanista, kojemu je strano svako samoproduciranje i trivijalno afektiranje.'

Na izložbi fotografija, Pogled iza ekstravagantnog fotografa Mia Vesovića široj javnosti poznatog po radovima kao što su primjerice omot albuma Filigranski pločnici grupe Azra, performans Tomislava Gotovca: Ležanje gol na asfaltu, potom po kultnoj fotografiji Tito u Zagrebu iz 1976. itd., bit će prikazani neki od Vesovićevih najboljih radova.

Autorica izložbe, Vesna Delić Gozze ovako ga je opisala: „Analitičar po pristupu objektu snimanja, Vesović rijetkom sposobnošću kreativca sintetizira viđeno u fotografsku sliku zgusnute semantike. Bez obzira na motiv - studiju portreta, ljudski akt ili prizor sa ulice, Vesovićev potpis uvijek je prepoznatljiv, nikada nametljiv, “fina diverzija” rasnoga, nikada glasnoga autora čiji je fotoaparat sredstvo za bilježenje poetike opore i suhe, onako kako bi to, da se bavio fotografijom, svjetlom ispjevavao veliki Ezra Pound.”