Vizualni identitet 64. pulskog filmskog festivala predstavljen je na konferenciji za novinare održanoj u srijedu u pulskom kinu Valli.
vrijeme: 08.03.2017.
mjesto: Pula
Autori kampanje za 2017. godinu iz porečkog Studija Sonda Sean Poropat i Jelena Fiškuš istaknuli su kako rješenje identiteta polazište pronalazi u činjenici da je pulska Arena najveće kino pod zvijezdama u Hrvatskoj.
Samim time je, dodaju, doživljaj filma i emocija koje on prenosi intenzivniji, s obzirom na to da se dijeli s mnogobrojnom publikom, a filmovi gledaju na velikom ekranu. Upravo iz tog razloga, formati oglasnih površina odabrani su kao alat koji korisniku direktno sugerira veličinu filmskog ekrana.
"U kampanji svaka oglasna površina tako prenosi tek fragment slike i komunicira nam koliko je puta površinu potrebno zamisliti većom kako bi se pojmila cjelovita slika te dostigla snaga i veličina filmskog ekrana u Areni", istaknuli su autori kampanje Poropat i Fiškuš.
Prva primjena identiteta u javnosti počela je u srijedu i to putem informativnih ploča na autobusnim postajama i gradskih autobusa, kojim informacije o Festivalu "putuju gradom", istaknuto je na konferenciji za novinare.
Ovogodišnji 64. Pulski filmski festival održat će se od 15. do 22. srpnja. (Hina)