Preskočite na glavni sadržaj

Parabureau i brendiranje Pule među 26 najboljih

Agencija za brendiranje i dizajn Parabureau nagrađena je prestižnom nagradom Creativity + Commerce Award za 2011. godinu jednog od najpoznatijih svjetskih dizajn časopisa, američkog Printa.
mjesto: Zagreb: Kino ˝Grič˝, gradski javni prostori
url: http://www.urbanfestival.hr
Creativity + Commerce natjecanje je na kojem se ocjenjuju najuspješniji projekti biznis-orijentiranog dizajna. Projekt brendiranja grada Pule 'Pula je više' našao se tako među 26 najboljih projekata iz cijelog svijeta uz poznata imena kao što su Design Army, Leo Burnett, Wieden + Kennedy i Crispin Porter + Boguski. Uz hrvatske i američke predstavnike tu su se još našle tvrtke iz Brazila, Španjolske, Kanade, Singapura i Italije. Parabureau je jedini predstavnik Hrvatske.

Radove je ocjenjivao Printov stučni žiri: Joshua Liberson i Ethan Trask, Creative i Amanda Spielman, SpotCo. Svih 26 projekata predstavljeno je u specijalnom izdanju časopisa Print (The Identity Issue).

 
Projekt brendiranja grada Pule je kompleksan projekt destinacijskog brendiranja koji je započeo 2008. godine. Brendiranje destinaciju čini važnom i prepoznatljivom, izdvajajući ju od konkurencije i namećući je tako da strateški stavlja naglasak na njezinu poželjnost, jedinstvenost. U slučaju Parabureauova nagrađenog brandiranja, taj je proces obvezivao na poštovanje tradicije i identiteta Pule, njezine povijesti i već postojećih smjernica razvoja. Dakle, delikatno implementiranje postojećeg u jednu novu sliku Pule koja teži isticanju i profesionalnosti na polju turizma, ali i ostalim poljima bitnim za grad kao društveni fenomen.

Ova iznimno važna nagrada potvrda je profesionalnog, promišljenog i, naposljetku, uspjelog projekta "Pula je više", odnosno brendiranja Grada Pule s ciljem turističke, kulturne prepoznatljivosti i općeg društvenog razvoja Grada.  Za projekt Pula je više Parabureau je već nagrađen najvećom svjetskom nagradom za brendiranje 2010 Rebrand100 Global Award.