Preskočite na glavni sadržaj

Natječaj za digitalne glazbene projekte

U suradnji s Weekend Media Festivalom, najvećim medijskim i marketing festivalom u ovom dijelu Europe, najčitaniji glazbeni portal u regiji Muzika.hr krenut će u odabir najboljih digitalnih glazbenih projekata u sklopu Muzika.biz natječaja. Rok prijave je 14. rujan.
prijava: 14.09.2012
url: http://www.muzika.hr
Ovo je prvi put da se ovim prostorima radi natječaj koji je fokusiran isključivo na digitalne projekte koji imaju veze s glazbom. Kako je već poznato, glazbena industrija uslijed digitalizacije i omogućenog piratstva prolazi kroz svojevrsnu tranziciju. Upravo se budućnost ove industrije vidi u njezinoj mogućnosti snalaženja kroz digitalni svijet. Kod nas ta je stavka poprilično zanemarena, stoga su ovakvi projekti i više nego dobrodošli kako bi se stvorila okolina koja bi pomogla pri revitalizaciji zamrle glazbene scene.

Prijavite se i predstavite ono što ste osmislili i napravili. Svaku prijavu ćemo pomno proučiti te ćemo odabrati tri najbolja projekta. Bodovat će se inovativnost, jednostavnost korištenja, vizualni dojam i funkcionalnost.

Smatrate li da posjedujete sve navedene stavke pošaljite prezentaciju projekta na info@muzika.hr do 14. rujna. Uz opis i prezentaciju bitne su i ove informacije kod prijave:
- ime i prezime (osobe koja prijavljuje projekt);
- ime firme (ukoliko prijavljujete u ime firme);
- ime proizvoda/projekta;
- website;
- grad;
- email;
- broj mobitela.

Svi projekti bit će predstavljeni na portalu Muzika.hr.

Nakon selekcije Muzika.hr žirija, tri najbolja projekta imat će priliku predstaviti se na Weekend Media Festivalu u Rovinju (20-23. rujna) pred mnogim profesionalcima, potencijalnim ulagačima, medijima te ostalim zainteresiranim stranama. Osim toga, finalisti će biti prijavljeni i na midemlab, natječaj u sklopu Midema, najveće glazbene konferencije na svijetu gdje su svoju sreću pronašli projekti poput: Last.fm, Grooveshark, Soundcloud, itd.

Više