Nakon otvorene probe u četvrtak, produkcija se seli u Varaždin gdje će svoju praizvedbu doživjeti 11. travnja, u 19, 30 sati, u varaždinskom HNK, a u sklopu 26. Muzičkog biennala Zagreb, uz izravni prijenos u zagrebačkome Kinu Tuškanac, kao tek jedna od sveukupno pet glazbeno-scenskih praizvedbi u pet nacionalnih kazališnih kuća u Hrvatskoj. Pripremnu je inačicu u formi video spota sročio sam koreograf djela, Massimiliano Volpini.
Na razradi baleta radila je dramaturginja Irena Čurik koja je uz svoj dio posla napisala: 'Balet Frane Đurovića u koreografiji Maximiliana Volpinija istražuju zapadnjačku povijest ideje o sustavu integracije pojedinca u društvo pojedinaca, koja se s jedne strane oslanja na njihovu psihološku želju da budu vođeni, odnosno da njihova pojedinačna mišljenja budu prevladana (supreme) zajedničkom ideologijom koje je nositelj jedan izniman, prevladavajući pojedinac, dok se s druge strane istom odupiru idejom pobune i revolucije koja je upisana u same temelje monoteističkih religija zapada.
Ideolog koji vodi narod, odnosno ideologija kao opća politička ideja koja nadvladava ostale političke ideje puka osnova su uređenja svih društvenih sistema zapada kroz povijest do danas. Pitanje prevlasti jedne velike ideje nad mnoštvom sitnih je ujedno i prirodoslovno pitanje prevlasti vođe čopora nad čoporom - ako se prevlast uspješno ne provede, sustav će se samoukinuti.
Balet 'Zovem se Nitko' prvenstveno želi postaviti pitanje je li ta psihološka potreba za jednakom pripadnošću svih, bez obzira na njihovu volju, nasilničke i mutantske prirode ili pak iskaz volje za lijepim i dobrim, odnosno konformizam koje ljudsko društvo nastoji aktualizirati?
Arthur Schopenhauer, prečesto optuživan za mizantropiju, makar je poput Tolstoja zapravo bio istinski filantrop, zapisao je: 'Ljudska egzistencija mora biti neka vrsta greške'.
Suprematizam će, kao izvorna ideja nadvladavanja, stoga biti dramski okidač koreografsko-izvedbene slike baleta koja će politiku pokreta usustavljivati u odnosu na veliki bijeli kubus - scenografski, determinirajući element. Mogli bismo balet 'Zovem se Nitko. Nitko Nitko' nazvati prema tome suprematističkim baletom.'
Skladatelj Frano Đurović na press konferenciji u HDS-u, u petak, 11. ožujka, prisutnima je otkrio svoje oduševljenje pri radu na svojem prvom baletu u karijeri: 'Hvala umjetničkom direktoru MBZ-a Berislavu Šipušu što me povezao s talijanskim koreografom Massimilianom Voplinijem koji je izvrstan. Najprije smo komunicirali na daljinu i prva je verzija trebala biti sasvim drugačija, trebali smo se baviti nasiljem, ali sada smo proširili priču na općenitije i apstraktnije pojmove.
S vremenom je djelo u procesu stvaranja zadobilo sasvim druge značenjske okvire, što je normalno. Digitalna vizualizacija kojom sam popratio svoju elektroničku glazbu projicirat će se na velikoj bijeloj kocki kojoj je jedna stranica veličine metar i pol. Glazba je gotova i sve skupa neće trajati dulje od sat vremena. Sve je u elektroničkom obliku, festivalski ansambl je odličan, radna atmosfera je vrhunska i veselim se praizvedbi.'