Preskočite na glavni sadržaj

Jasenka Bulj u Galeriji Prsten

U Galeriji Prsten, Doma hrvatskih likovnih umjetnika, u srijedu. 7. rujna, s početkom u 20 sati otvara se izložba  'Prostori Između/Spaces Betwee' 2005-2011. , akademske slikarice Jasenke Bulj. Izložba ostaje otvorena do 2. listopada.
vrijeme: 07.09.2011. 20,00
mjesto: Zagreb; HDLU, Galerija Prsten, Trg žrtava fašizma bb
url: http://www.hdlu.hr
'Izložba Jasenke Bulj u Galeriji Prsten HDLU–a u tematsko–medijskom kontrapunktu slikarstva i fotografije pokazuje radove nastale posljednjih nekoliko godina. Slikarica poznata po intimističkom pristupu stvarnosti i dinamičkoj organizaciji vizualnih činjenica formulirala je izraz sugestivne lakoće ambijentalne i činjenične fiksacije u imaginarnom toposu iskonske povezanosti čovjeka i prirodne sredine. Odlučna linija i lokalno naznačena boja u međusobnom odnosu krvotoka i aktivirajući plazme, definiraju površinu kao zrcalno mjesto njihovih stanja i odnosa.


Sredinom protekloga desetljeća slikarica se bavi fotografijom snimajući prizore iz života i društvenoga okružja kao prošireno polje identiteta mjesta i vremenskoga protoka i učinila ih drugim polom vlastita djela koji čudesno oscilira između percepcije i sjećanja. Zajedničkom izložbom fotografija sa slikaricom Vanyom Zaric Kavica–Coffee? u &TD-u 2009. godine, samostalnom izložbom fotografija, crteža i 8–minutnog videorada pod nazivom Trenutak u Galeriji AŽ u Zagrebu, početkom 2011. godine i osobito aktualnim ciklusom fotografija Autoput Zagreb–Ljubljana 2006–2010. pokazala je tematsku dosljednost vjerodostojnog iskustva uvjerljive prezentacije i izraza.

U kratkoj rekapitulaciji slikarstva zadnjeg desetljeća pratimo slikarski kontinuitet koji otkriva substancijalnu ranjivost prirodnoga okoliša u idiličnom toposu Jadranskoga akvatorija. 'Razbarušenim' prepletom linearnih silnica, dramatičnih nagovještaja i rahle organizacije sugestivno je izrazila konflikte i šokove u prostoru. Gradivni materijal i energija Imaginarnog, podjednako otvoreni doživljaju i svijetu, unutarnjem i vanjskom, dinamikom vizualnog polja prenose stanja i oscilacije prirodnih fenomena u nadrealnom osvjetljenju promijenjenih stanja.

Sposobnost Jasenke Bulj da krvotokom crteža, forme i kolorita, neukrotivom aurom osobnoga tona naznači status prirode i čovjeka, odnose narušavanja ili stimulacije i definira autonomnu platformu vizualnih i emocionolanih odjeka, promovira težnju cjelovitosti pomacima naše pažnje. Iz teksta predgovora 'Slikarstvo i fotografija/Stanja i činjenice' Mladenke Šolman