Koncept i koreografija: Frédéric Gies // Umjetnička asistencija : Jefta van Dinther, Frédéric de Carlo // Izvedba: Koraljka Begović, Nino Bokan, Frédéric de Carlo, Tomislav Feller, Frédéric Gies, Rina Kotur, Zvonimir Kvesić, Vesna Rohaček, Ivana Rončević, Ana Vnučec, Ivana Vratarić // Kostimografija: Frédéric Gies // Scenografija: Frédéric Gies // Dizajn i tehnika svjetla: Duško Richtermoc // Dizajn promo materijala: Martina Granić // Produkcija: ekscena Eksperimentalna slobodna scena // EPDS Rezidencijalna produkcija podržana od strane: Ministarstvo kulture RH, Ured za obrazovanje, kulturu i šport grada Zagreba, Hrvatski institut za pokret i ples kroz rezidencijalni program Zagrebačkog plesnog centra
Što možemo percipirati iz plesa ako se izvedeni pokret nikad ne kristalizira u nekom prepoznatljivom obliku? Je li moguće dokinuti prepoznavanje stila i istovremeno dokinuti prepoznavanje značenja? Kakve bi u tom slučaju bile posljedice za koncept prakse koreografskog rukopisa? Što to može promijeniti u našem promatranju plesa? Može li imati politički učinak ili biti promatrano kao politički čin? Je li moguće stvoriti plesnu kreaciju koja bi bila politična bez da bude politička na demonstrativni i eksplicitan način? Je li reprezentacija jedini način da se bude političan?
Iako projekt 'Seven Thirty in Tights' samo djelomično koristi BMC/ Body Mind Centering praksu, zapravo proizlazi iz BMC istraživanja substaničnih struktura. Kako bi elaborirao svoj ples, umjetnik ne samo da će raditi sa BMC procesima substaničnih struktura, već će kombinirati i BMC tehnike s drugim alatkama, i na taj način postići specifične generatore pokreta. Istraživanje se koncentrira na različitim strategijama pokretanja, bilo vanjskim ili unutrašnjim silama, kao što su vibracija, prostorno-vremenski kontinuum ili molekularna aktivnost, a koje su stvarno proživljene ili pak zamišljene kako bi se proizvelo novo iskustvo. Partiture nisu iste za sve izvođače i svaka je definirana posebnim parametrima. Izvođači djeluju, a mi ih zamišljamo kao su-kreatore partiture, nalik na su-kreatore softvera.
Frederic Gies // Berlin
Frédéric Gies dio je kolektiva Praticable zajedno s Alice Chauchat, Frédéricom de Carlom, Isabelle Schad i Odile Seitz. Njegov koreografski rad temelji se na istraživanju tjelesnog podrijetla kretanja, a fokusira se na politici reprezentacije. Njegov projekt redovito podržava 'Fabrik Potsdam' (Tanzplan Deutchland – umjetnici u rezidenciji), a 2009. po drugi je put primio potporu 'Hauptstadtkulturfonds in Berlin'. Njegovi se radovi prikazuju na međunarodnoj sceni (Njemačka, Francuska, Rumunjska, Hrvatska, Švedska, Estonija, Španjolska, Srbija, Belgija, Austrija, Nizozemska). Nedavno je surađivao s umjetnicima DD Dorvillier i Jefta Van Dinther na komadu The Blanket Dance, premijerno izvedenom u veljači 2011.