Preskočite na glavni sadržaj

Europsko obrazovanje. Koncepti i perspektive iz pet zemalja

Ova je publikacija proizašla iz interdisciplinarnog projekta Učenje za Europu financiranoga sredstvima EU. Znanstvenici iz pet zemalja (Njemačke, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Nizozemske i Srbije) bave se središnjim pitanjima europskog obrazovanja. 
vrijeme: 13.01.2012.

Bave se:

  • konceptima te obrazovnim i obrazovnopolitičkim strategijama
  • problematikom višejezičnosti, interkulturalnosti i obrazovnih standarda na osnovi empirijskih analiza
  • europski usmjerenim obrazovnim reformama u Jugoistočnoj Europi.

Pritom sve radove povezuje pitanje koje promjene još valja provesti želi li se omogućiti razvoj 'obrazovanja bez granica' i bez diskreditacije nacionalnih odnosno regionalnih tradicija. Poseban je naglasak stavljen na jezičnopolitičko i jezikoslovno utemeljenje europskog obrazovanja te na odnos europske višejezičnosti, interkulturalnoga i općeg obrazovanja. Unatoč različitom gledanju na probleme tijekom zajedničkog rada, uvijek se ponovno pokazalo da, bez obzira na specifične nacionalne i regionalne tradicije i orijentacije u obrazovanju, postoji zajednički korpus pitanja i zajednički cilj – koncipiranje i primjena europskog obrazovanja kao interkulturalnoga, višejezičnoga, diskurzivnoga općeg obrazovanja.

Autori: Vlatka Domović, Siegfried Gehrmann, Marianne Krüger-Potratz...

Svezak je publiciran na hrvatskom i njemačkom jeziku.

Školska knjigaCentar za europsko obrazovanje