Na natječaju za dizajn logotipa Hiiibrand 2010. kineskog časopisa New Graphic, kreativni tim
Babuskhe kojeg čine Tina Bauer, Marija Juza i Goga Pavlek - grafičke
dizajnerice iz Zagreba, osvojio je nagradu 'Merit award' za postignuće za dizajn pakovine vina.
mjesto: Kina
Od 4236 pristiglih prijava iz cijelog svijet, u finale međunarodnog natječaja za dizajn logotipa Hiiibrand 2010. odabrana su 164 rada. Pobjednike ovog natječaja u organizaciji kineskog časopisa New Graphic odabrao je međunarodni stručni žiri u sastavu Wally Olins (Velika Britanija), Joe Duffy (SAD), Boris Ljubičić (Hrvatska), Min Wang (Kina) i Tommy Li (Hong Kong). Prema odluci žirija, nagada za postignuće pripala je dizajnu logotipa pakovine vina, autorskom radu mladih hrvatskih grafičkih dizajnerica iz kreativnog tima Babushke.
Znak je riješen ilustracijom 'trake' koja prati, te djelomično definira formu vinske boce. Rješenje sugerira otvorenost prema novim rješenjima, novim konturama, kako boce tako i same etikete. Definiran je i sustav boja, koji čini vizualnu distinkciju između pojedinih sorti vina te se takav kodni sustav može aplicirati na popratne materijale.Ovaj nagrađeni rad bit će objavljen u časopisu New Graphic.
Babushke su članice i stalne suradnice udruga
UBU (udruga bivših učenka ŠPUD-a) i
Sintoment (udruga za multimedijalnu umjetnost i afirmaciju kulture), te Neformalnog saveza Organizam.