Vizualni identitet linije ekstra djevičanskih maslinovih ulja Famìa nastavlja niz uspjeha. Studio Tumpić/Prenc za ovaj je projekt, nakon “domaćeg” Zagreb Design Weeka, europskog European Design Awardsa i svjetskog Communication Artsa, osvojio i prestižni Pentawards, kako je svečano objavljeno na gala ceremoniji 4. listopada. Na ovogodišnjem natjecanju, koje prepoznaje globalnu izvrsnost u dizajnu ambalaže, Famìa je osvojila srebro, istaknuvši se među najboljima u konkurenciji 62 zemlje.
vrijeme: 06.10.2025. -
U uži je krug za trofej Pentawards ušlo tek 700 radova, o čemu je odlučivao međunarodni žiri sastavljen od više od 50 uglednih stručnjaka za dizajn ambalaže. Među njima su i predstavnici svjetski poznatih brendova poput Coca-Cole, Kimberly-Clarka, Tom Ford Beautyja, pariškog Dragon Rougea i Kraft Heinza.
Iz godine u godinu žiri se suočava s izazovom donošenja jednoglasne odluke o tome koji dizajni imaju doista univerzalnu privlačnost i zaslužuju međunarodno priznanje Pentawardsa. Od osnutka 2007. godine, natjecanje je primilo više od 36 000 prijava iz preko 95 zemalja, a pobjednici ostavljaju trajan trag na globalnoj sceni dizajna ambalaže.
Pentawards je utemeljen u Bruxellesu i posvećen je promicanju izvrsnosti, poticanju kreativne inspiracije i povezivanju globalne zajednice dizajnera. Svake se godine tako na gala ceremoniji okupljaju brendovi, dizajnerske agencije, studenti i stručnjaci iz cijeloga svijeta, uvijek na novoj lokaciji.
Ove godine Pentawards proslavu donosi u srce Amsterdama, grada koji upravo obilježava 750. obljetnicu, što ga čini savršenom kulisom za noć posvećenu kreativnosti i inovacijama. Gala večer održat će se u impresivnoj „Čeličnoj katedrali“ De Kromhouthal, nekadašnjoj tvornici koja je već ugostila ekskluzivne događaje za vodeće brendove poput Heinekena, Googlea i Samsunga.
Osim samog trofeja, vizualni identitet Famìe, koji je Studio Tumpić/Prenc razvio u suradnji s Etikgrafom, uvrstit će se i u prestižnu knjigu o dizajnu ambalaže izdavača TASHEN.