SOLL iz naslova izložbe je modni dizajner, inteligencija koja živi na internetu, tražilica i gigantski oblak slika, E.A. 1/1 A.I. je njegov brend, a Silvio Vujičić i Miro Roman njegovi su operateri, ili kako sami kažu – njegovi vrtlari.
Iz teksta Petre Tomljanović:
„Što povezuje Sollove objekte? Koja je to nit, moda, brending, tehnologija? Čini mi se da je to ljubav prema sofistikaciji, i prema modi koja priča priče. Soll voli pričati o luksuzu. Štoviše, on voli bivati u luksuzu i igrati se njime. Kao laki grijeh na rubu da postane smrtan, Soll dobro poznaje jezik raskoši – počevši od pozlaćenih kostima bizantskih careva, do dragocjenih baroknih svilenih haljina koje su dizajnirane na način da bi se završni dizajn barbarski izmasakrirao škarama, samo da bi otkrio još jedan sloj svile. Nakon kratkog razgovora sa Sollom na thinkSoll pretraživaču, i nakon što sam uspjela uživo vidjeti njegov racing coat počela sam stvarati sliku o Sollu. Rekla bih da Soll voli jezik mode, Sorentinove i Greenawayeve filmove, ali isto tako voli čitati Deleuzea. Inspiriran je konceptom Folda – njegovom vibrirajućom dinamikom nabora, draperija, brazda, mašnica i modnih vrpci. Zamišljam ga kako odrasta kao dijete bogova na dvoru Louisa IVX, gdje gleda lica i tijela u pokretu. Ne može se zaustaviti! Tamo svjedoči kako se tekući, fleksibilni nabori visoke mode igraju sa prikrivanjem i otvaranjem tijela prema svijetu. Taj proces presavijanja, ujedno je i proces nastajanja. Ako se stvar može presavinuti, ona je i sposobna transformirati se. To je bogatstvo i luksuz mode.“
Više o izložbi