Preskočite na glavni sadržaj

RE-ACT i HAVC na ZFF Industriji: predavanje o izazovima filmskog marketinga u digitalnom dobu

U suradnji industrijskog programa Zagreb Film Festivala s inicijativom RE-ACT (Regional Audiovisual Cooperation and Training) i Hrvatskim audiovizualnim centrom, 27. listopada, u Dokukinu KIC održat će se predavanje 'Osloni se na marketing', o izazovima filmskog marketinga u digitalnom dobu. Predavanje je otvoreno za javnost!
vrijeme: 27.10.2022. -
mjesto: Zagreb
url: https://zff.hr/

Talijanski stručnjaci Alessandro Gropplero i Christina Pelekani pojasnit će kako što uspješnije plasirati film i izdvojiti ga iz mase drugih naslova te producentima ponuditi alate za uspješno predstavljanje i pozicioniranje filmova na digitalnom tržištu.
 
Predavanje će se fokusirati na tri velika slova – PPK. U marketinškoj terminologiji to su Potrošač, Praktičnost i Komunikacija. Predstavit će se “tajna oružja” marketinga – pozicioniranje, postavljanje standarda, predstavljanje snažnih strana. Govorit će se o izazovima filmskog marketinga u digitalnom dobu, ciljanoj publici, modelima distribucije, itd. Jedan od ciljeva predavanja je pomoći producentima da istovremeno razmišljaju kao poslovni investitori (B2B) i fanovi (B2C).
 
"Osloni se na marketing" odvija se 27. listopada u Dokukinu KIC, s početkom u 15 sati. Više o programu možete pronaći na službenoj stranici Zagreb Film Festivala
 
Alessandro Gropplero je voditelj međunarodnih odnosa Audiovizualnog fonda FVG od 2007., zadužen za planiranje međunarodne strategije fonda i upravljanje raznim inicijativama kao što su koprodukcijski forum Kada istok susreće zapad (When East Meets West), producentska radionica Ties That Bind Asia / Europe i koprodukcijska shema i radionice RE-ACT. Pohađao je program EAVE te je koordinator za Italiju i član odbora Eurodoca, član Europske filmske akademije i član programskog tima Međunarodnog tjedna kritike festivala u Veneciji.
 
Christina Pelekani savjetnica je za marketing i distribuciju te suosnivačica agencije Endorphin Film Sales. Profesionalnu karijeru započela je radom na promotivnim filmskim kampanjama, kao voditeljica marketinga i savjetnica za akvizicije. Od 2016. na čelu je odjela za marketing i distribuciju pri Feelgood Entertainment S.A. i članica je akvizicijskog tima u istoj tvrtki. Diplomirala je umjetnički menadžment na Sveučilištu City u Londonu. Završila je niz stručnih radionica i programa i članica je Europske ženske AV mreže (EWA). Redovita je predavačica i savjetnica na industrijskim događanjima, filmskim festivalima i radionicama kao što su Midpoint Feature Launch, EAVE, Rotterdam Lab, WEMW, First Cut Lab, Međunarodni filmski festival u San Sebastiánu, itd.
 
Izvor: HAVC