Muzej iluzija osvojio je srebrnu nagradu na ovogodišnjim European Franchise Award u Bruxellesu, u kategoriji International Brand, priopćio je u četvrtak taj hrvatski brend.
vrijeme: 28.09.2023. -
Na tom europskom natjecanju Muzej je ponosno predstavljao Hrvatsku kao pobjednik natjecanja za franšizu godine tj. Franchise Brand Leader Award na domaćem terenu, čiji su utemeljitelji Hrvatska udruga za franšizno poslovanje - Croatian franchise association i Poslovni FM, ističe se u priopćenju.
Nagradu je primio Teo Širola, direktor Metamorfoze, hrvatske tvrtke koja je vlasnik franšize i upravlja globalnom mrežom Muzeja iluzija.
Po njegovim riječima, to je veliki uspjeh i priznanje za hrvatski koncept koji je prepoznat globalno, ali i za hrvatski franšizni sektor koji posljednjih godina raste i osvaja tržište, ali i još jedna potvrda da smo u samo osam godina izgradili iznimno snažan, autentičan brend i da su na dobrom putu.
"Drago nam je vidjeti da su ljudi zbilja prepoznali vrijednost ovog projekta diljem svijeta s premisom učenja kroz zabavu", ocijenio je, najavivši da su sve bliže cilju od 100 muzeja koje su si zacrtali otvoriti do kraja 2026. (Izvor. Hina)
https://muzejiluzija.com/
https://eff-franchise.com/