Preskočite na glavni sadržaj

Monsterclass s Jasnom Nanut

Gošća Monsterclassa koji će se održati u petak, 7. listopada, u 21 sat, u Kinoklubu Zagreb je redateljica Jasna Nanut.
vrijeme: 07.10.2022. -
mjesto: Zagreb
url: https://kkz.hr/

Jasna Nanut petnaest godina provela je kao novinarka većinom ispred kamere, a onda se odlučila vratiti svojoj prvoj ljubavi- filmu i stati kao redateljica iza kamere. Ako ćemo suditi po dva Oktavijana koja je dobila za filmove Igra malog tigra i Tanja, ovakva temeljita promjena karijere bila je vrlo dobra odluka.
 
Odličnom režijom i sažetim, ali dobro napisanim dijalozima uspijeva u filmovima dobiti sjajne glumačke izvedbe. Sve to uspijeva bez obzira nalazili se njeni protagonisti na nezgrapnim dejtovima, iskušavali granice seksualne napetosti u uredu, pokušavali predahnuti od svog života povratkom u roditeljski stan, rasturali obitelj lažima i prijevarama ili jednostavno tražili ljubav na krivim mjestima. Svaki put uvučeni smo u intimnu, naizgled banalnu dramu iz kategorije za koju se na kavama sliježe ramenima i dobacuje legendarno “a, šta ćeš”. Međutim, Jasna na takve situacije ne samo da ne sliježe ramenima, već ih iskorištava za nijansirano istraživanje osobnih osjećaja i morala likova i atmosfere (ne)razumijevanja koju njihovi postupci stvaraju, usput potpuno subvertirajući narativna očekivanja gledatelja.
 
Zašto se zaljubila u film i pomaže li prošla novinarska karijera u režiranju? Što je inspirativno u temi emocionalnih odnosa i kako ih pretvoriti u dobru priču? Kreće li prilikom pisanja uvijek od svojih iskustava? Na ova i druga pitanja tražimo odgovore u petak, 7. listopada u 21 sat u Kinoklubu Zagreb. Razgovor vodi Dražen Puklavec. 
 
Autori koje predstavljamo programom Monsterclass pripadnici su mlađih generacija filmskih stvaralaca, koji unatoč manjku godina već imaju stilski izbrušen pristup vlastitom autorskom radu te su spremni podijeliti svoja iskustva sa zainteresiranom publikom. Cilj programa je otvaranje pitanje pogreške, procesa učenja, slobode stvaralaštva, stilskog igranja i barijera koje autori pokušavaju prijeći.