Preskočite na glavni sadržaj

“CREAMARE – The Game” – edukativna igra o podvodnoj baštini Mediterana

U europskom projektu CREAMARE koji kroz razvoj edukativne videoigre “CREAMARE - The Game” povezuje kulturu, ekologiju i medijsku tehnologiju, sudjeluje i hrvatska tvrtka Novena d.o.o. iz Zagreba.
vrijeme: 27.05.2025. -



Tvrtka Novena d.o.o. iz Zagreba, poznata po razvoju interaktivnih digitalnih sadržaja i inovativnim kulturnim projektima, jedan je od partnera u međunarodnoj inicijativi CREAMARE, čiji je cilj približiti podvodnu kulturnu baštinu Mediterana široj publici kroz digitalne alate.

U sklopu projekta razvijena je videoigra “CREAMARE - The Game”, dostupna na platformi Steam i Epic, koja igračima pruža interaktivno iskustvo istraživanja 3D replike stvarnih arheoloških nalazišta na dnu mora. Kroz igru, korisnici preuzimaju ulogu mladog istraživača koji otkriva, dokumentira i štiti ostatke potonulih brodova i ostale kulturne baštine.

Projekt je sufinanciran iz programa Kreativna Europa, a okuplja 7 partnera iz Italije, Španjolske, Grčke, Madžarske i Hrvatske, s ciljem povezivanja kulturnih institucija, muzeja, game developera i znanstvenih timova. Fokus igre je na edukaciji, održivosti i jačanju svijesti o važnosti očuvanja ekologije mora i podvodne kulturne baštine, čime se CREAMARE ističe kao primjer kvalitetne suradnje kulture i tehnologije.
“Naš tim radio je na razvoju scenarija igre, koordinaciji znanstvenih sudionika u pripremi svih realističnih 3D nalazišta te arheoloških artefakata, koji se koriste u igri. S ciljem da edukativni sadržaji postanu što privlačniji mlađim generacijama,” ističu iz Novene.

Igra se temelji na stvarnim arheološkim lokalitetima zavijenim u zanimljivu znanstvenu fantastiku, a sve su faze razvoja - od dizajna do scenarija - rađene u suradnji s profesionalcima iz sektora ekologije i zaštite kulturne baštine.

Igra je dostupna ovdje: https://store.steampowered.com/app/3154190/CREAMARE__The_Game/

Više o projektu:
www.creamare.eu
https://novena.hr/hr/iz-produkcije/projekt-creamare---istrazivanje-podvodne-kulturne-bastine-kroz-digitalne,66.html