Udruga Unimedia u novom ciklusu radionica financiranih iz EU sredstava „Slikom do smisla“ dovodi istaknutog hrvatskog stručnjaka za poslovne medije, brending i korporativno komuniciranje - Darka Bukovića. Program radionica je namijenjen mladima od 18 do 25 godina.
vrijeme: 03.02.2022. - 11.02.2022.
Kroz sedam online radionica voditelj Darko Buković će polaznike usmjeriti na cjelokupno promišljanje o brendovima, njihovoj komunikaciji, nastanku, životu i nestanku, mogućnosti samobrendiranja i osobnog brendinga, upravljanju brendovima i robnim markama, ali i korištenju medija u pozicioniranju.
Tema ovih radionica iznimno je korisna za sve mlade koji se u budućnosti vide u području marketinga ili PR-a, ali i za one koji žele jednom pokrenuti vlastiti biznis u bilo kojem području ili se kao osobe žele pozicionirati u javnom prostoru, s obzirom na to da je brendiranje danas temelj uspjeha bilo kojeg proizvoda ili usluge.
Za radionice su potrebni računalo ili pametni telefon i stabilna internetska veza.
Prijave se vrše popunjavanjem
online obrasca, a sudjelovanje je besplatno!
Raspored radionica:
3. veljače u 19 sati: „Slikom do smisla“: BREND(ING) POVIJEST: Općenito o brendovima, brendiranju, životu i nastanku brendova, upravljanju, njihovom komuniciranju....što se sve može i što se sve danas brendira….
4. veljače u 19 sati: „Slikom do smisla“ BREND STRATEGIJA I KOMUNIKACIJA: Načini obrade i pripreme informacija, vizuala, fotografija, odluka i smjerova, kako napraviti strategiju i za što se odlučiti; zadržati stari, stvarati novi brend?
7. veljače u 19 sati: „Slikom do smisla“: KOMUNIKACIJA I MEDIJSKI PROSTOR U HRVATSKOJ – Kako nastaje vijest/tekst ili ne pišite priopćenja/objave/tekstove za medije koje ne biste sami željeli pročitati…
8. veljače u 19 sati: „Slikom do smisla“: KRIZNO KOMUNICIRANJE – definicija, elementi, posljedice krize na ponašanje ključnih javnosti…
9. veljače u 19 sati: „Slikom do smisla“: BREND(ING) KONKURENTNOST: Ne samo pojedinačnim aktivnostima, nego i snažnom pozicioniranošću i identifikacijom države kao brenda, jačaju i njezini brendovi i postaju istoznačnica kvalitete i konkurentnosti…
10. veljače u 19 sati: „Slikom do smisla“ VRIJEDNOST BREND(OVA): Kroz razgovor i kroz tablice rangiranja najvećih svjetskih brendova, osvijetliti i dočarati područje vrijednosti brenda na tržištu, odnosno koliko se mijenjaju vrijednosti kroz godine, utječe li i kako kriza na brendove.
11. veljače u 19 sati: „Slikom do smisla“: VRIJEME BRENDOVA I BREND MANAGAMENT: Mogućnosti i načini kako sve sadržaje iz radionica staviti pod jedan krov – upravljati brendom.
Za više informacija možete se obratiti na mail unimedia@unimedia.hr.
Projekt „Slikom do smisla“ provodi Unimedia – udruga za promicanje audiovizualne i scenske kulture djeluje na području kulture i umjetnosti, demokratske političke kulture i međunarodne suradnje u partnerstvu s Otvorenim učilištem Dubrava, a sufinancirala ga je Europska unija u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. (poziv Umjetnost i kultura online) u ukupnom bespovratnom iznosu od 487.082,40 kn.