Preskočite na glavni sadržaj

Analiza medijskog sektora u Republici Hrvatskoj

U sklopu izrade Nacionalnog plana razvoja kulture i medija za razdoblje od 2022. do 2027. godine, Ministarstvo kulture i medija, uz Pregled kulturnog razvoja i kulturnih politika u Republici Hrvatskoj te studiju Kulturne i kreativne industrije u Republici Hrvatskoj – prije i nakon Covid-19, objavljuje i Analizu medijskog sektora u Republici Hrvatskoj.
vrijeme: 06.10.2022. -
url: https://min-kulture.gov.hr/

Analiza medijskog sektora u Republici Hrvatskoj pdf.

Riječ je stručnome dokumentu koji predstavlja zbirni prikaz aktualne medijske situacije u RH te je analitička podloga za izradu prijedloga za daljnji medijski razvoj, odnosno smjernica medijskog razvoja u sklopu krovnog srednjoročnog akta strateškog planiranja koji će obuhvatiti cjelokupni sektor kulture i medija, Nacionalnog plana razvoja kulture i medija od 2022. do 2027. godine.
 
Ovaj analitički dokument rezultat je objedinjavanja recentnih podataka koji su dobiveni od Agencije za elektroničke medije, Državnog zavoda za statistiku RH, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Hrvatske gospodarske komore te mišljenja brojnih stručnjaka iz svih medija, kao i članova akademske zajednice. Podjednako važan dio čine i postojeće (ili najavljene) EU medijske preporuke.
 
Treba istaknuti da se na Analizi medijskog sektora za izradu smjernica medijskog razvoja radilo tijekom duljeg razdoblja te je u njegovoj izradi, uz stručne službe Ministarstva kulture i medija, surađivao niz stručnjaka iz područja medijskog sektora, a konzultirani su i citirani i različiti stručni materijali i analize te znanstveni radovi.

Posebno zahvaljujemo na doprinosu u raspravi pokrenutoj radi izrade smjernica medijskog razvoja, koji u sklopu konzultativne radne skupine Ministarstva kulture i medija, od svibnja 2022. godine daju strukovne udruge Hrvatsko novinarsko društvo i Sindikat novinara Hrvatske te drugi stručnjaci od predstavnika akademske zajednice, Vijeća za elektroničke medije, nakladnika elektroničkih i tiskanih te neprofitnih medija, preko javnih medijskih servisa HRT-a i HINA-e, do predstavnika ostalih strukovnih udruga HUP-UNI-a, HURIN-a, HUDI-a, NUT-a i HAKOM-a.
 
Napominjemo da je ova Analiza medijskog sektora završena u svibnju 2022. godine kada je kao radni dokument dostavljena svim članovima konzultativne radne skupine Ministarstva kulture i medija, čime je pokrenuta rasprava te su dosad održana dva sastanka radne skupine.