Preskočite na glavni sadržaj

Ambientalika - večer eksperimentalne ambijentalne glazbe

U petak, 22. prosinca, u 20 sati, projekt TeHÔM u suradnji sa zagrebačkim Kulturno informativnim centrom predstavlja 'Ambientaliku', večer posvećenu ambijentalnoj glazbi i njenoj izvedbi uživo uz video pozadine koje prate glazbu.
vrijeme: 22.12.2023. -
mjesto: Zagreb
url: https://www.kic.hr/

Ovakve večeri (eventi) zamišljeni su tako da publika sjedi i neometano sluša glazbu uronjena u ambijent kako bi doživljaj bio što potpuniji i intenzivniji.
 
N a s t u p a j u :
 

VISIONS (Kanada) Cyclic Law Records
 
Visions je solo rad Kanađanina Frédérica Arboura u polju eksperimentalne ambijentalne analogne dron glazbe. Frédéric Arbour vlasnik je Cyclic Law, vrlo utjecajne i trenutno jedne od najboljih diskografskih kuća u polju ambijentalne, ritualne i industrijske glazbe.
 
Glazbenik i vizionar, Frédéric Arbour otkrio je i predstavio veliki broj izvođača koji su zahvaljujući njegovoj diskografskoj kući postali poznati širom svijeta. Jedan je od glavnih aktera stila Dark Ambient. Frédéric također objavljuje i distribuira knjige o umjetnosti te razne publikacije odabranih nezavisnih izdavača. Pored Cyclic Law diskografske kuće ima još dvije podetikete, Cavsas koja je specijalizirana za metal glazbu, i Aesthetical koja se usmjerila na ritmičku i eksperimentalnu stranu elektronske glazbe. U Europi živi sedam godina. Nakon nekoliko godina provedenih u Berlinu, svoj dom je našao u malom pitoresknom mjestu na obroncima južne Francuske u okolici Toulousea.
 
VELGENATURLIG (Portugal) Winter-Light Records
 
VelgeNaturlig, pravim imenom Ivo São Bento, Portugalac je s trenutnim sjedištem u Grazu.
 
Ovaj umjetnik zvuka (aureal composer) od ranog djetinjstva istražuje slušne zvučne krajolike kao i kozmički drone, analogno-organske, terensko-akusmatske, kanalizirane sideralne unije.
 
U svojem radu bavi se istraživanjem zvuka kroz stvaranje različitih zvučnih okruženja i auralnih transformacija prostora - ugodnih, sveobuhvatnih i svijetlih, kao i onih zbijenih, teških, disonantnih i neočekivanih, a njegova se istraživanja kreću od golemih glazbenih prostora koji se neprestano razvijaju, preko višeslojno obrađenih zvukova, terenskih snimaka i elektroakustičkih elemenata, pa sve do jednostavnih i namjenski izrađenih zvučnih pejzaža koji nastaju korištenjem starih analognih strojeva.
 
Osigurajte svoju ulaznicu na vrijeme jer je broj sjedećih mjesta ograničen zbog manjeg kapaciteta dvorane (70).