"Bez težnje za hladnom umjetničkom pretencioznošću koncepta, fotografkinja intuitivno preuzima neke od estetskih strategija i metoda suvremene umjetnosti, pazeći da njezine vizure ne izgube specifični fotografski karakter, drugim riječima, nudi nam iskustvo fotografije kao slike, grafike pa čak i umjetničke instalacije u različito zahvaćenim i odabranim kadrovima", ističe u predgovoru izložbe likovna kritičarka Iva Körbler.
Smatra i da je za umjetnicu fotografija medij koji prenosi poruke i stavove, a koji je iznimno izbalansiran s estetsko-umjetničkim doživljajem svake fotografije.
Njome ona ne želi samo sačuvati od zaborava kadrove gradova u kojima je bila, već je zanima konkretni sociološko-psihološko-antropološki fenomen simbola na cesti koji usmjeravaju pješaka/šetača u hodu, uz 5 kilometara na sat.
"Njezine fotografije tek površnom promatraču mogu djelovati spontano 'okinute', ali njihov je kadar pomno znalački izbalansiran i definiran. Česte igre svjetla i sjene, snažnih svjetlosnih kontrasta, kao i suodnosa punog i praznog daju toj seriji fotografija snažan kontemplativno-meditativan naboj, izvan standardno prisutne melankolije koju često nosi crno-bijela fotografija per se", zaključila je Körbler.
Aleksandra Orlić rođena je 1974. u Rijeci, odrasla na Malom Lošinju, a u Zagrebu završila Filozofski fakultet, smjer povijest umjetnosti te njemački jezik i književnost.
Radila je na nizu časopisa - Klik, Viva, Gala Style i Cosmopolitan, pokrenula je i vodila web stranice časopisa Sensa i Cosmopolitan, surađivala s TV-kućama radeći kao scenaristica, copywriterica i reality show konzultantica. Danas je glavna urednica časopisa Cosmopolitan. Osim fotografija u nizu časopisa je objavljivala prozu i poeziju. (Hina)