Preskočite na glavni sadržaj

Vizualni identitet Arheološkog muzeja u Zagrebu nagrađen Graphis srebrnom nagradom

Studio Sensus Design Factory osvojio je Graphis srebrnu nagradu za vizualni identitet Arheološkog muzeja u Zagrebu (AMZ) te je uvršten u Graphis Design Annual za 2020. godinu, priopćio je AMZ.
vrijeme: 16.08.2019.

"Novi znak sadrži apstrahirani simbol jedinstvenog i jednog od najvrjednijih izložaka Arheološkog muzeja u Zagrebu — Zagrebačke lanene knjige — rukopisa s najdužim sačuvanim tekstom etruščanskog jezika i jedinog očuvanog primjerka lanene knjige u čitavom antičkom svijetu", objasnio je motiv novog vizualnog identiteta AMZ-a Nedjeljko Špoljar iz Sensus Design Factoryja.

"Promotivne materijale Muzeja odlikuje čvrst i dosljedan, ali stilski neutralan tipografski okvir koji se upotpunjava uporabom biranih pozadinskih slika — tako definirajući ton i ilustrirajući određeno povijesno razdoblje", dodao je.

Graphis Design Annual publikacija je koja dokumentira najbolju međunarodnu dizajnersku produkciju unutar jednogodišnjeg razdoblja.

Nagrađeni vizualni identitet Arheološkog muzeja u Zagrebu može se pogledati na Graphisovim stranicama putem linka: http://www.graphis.com/entry/c9b038bc-c087-4c65-b7f8-1233c4cfca8a/. (Hina)

Foto: www.facebook.com/sensusdesignfactory/
Fotografija Sensus Design Factory.

Fotografija Sensus Design Factory.
Foto: www.facebook.com/sensusdesignfactory/