izložba

Denis Krašković u Greti


vrijeme: 19.12.2016. - 23.12.2016.
mjesto: Zagreb; Grata, Ilica 92

U ponedjeljak, 19. prosinca, u 20 sati, u Galeriji Greta, otvara se izložba 'Sve je moguće' Denisa Kraškovića. Izložba, na kojoj će biti predstavljene najnovije skulpture, slike i video radovi ostaje otvorena do 23. prosinca.

Da izbjegnemo (moguće) nesporazume, naslov izložbe 'Sve je moguće' zadao je samome sebi, a time i meni, slikar, kipar i video umjetnik Denis Krašković, ponesen nevidljivim krilima apstraktnog Pegaza (koji je, logično, također moguć ) u sublimna bespuća nepredmetne (ne bespredmetne) zbiljnosti, prije no što ih jednom za svagda napusti. Po vlastitoj odluci / konceptu.

Vjerovali ili ne. Iznenađeni? Da li je suvremenu publiku uopće moguće ičim iznenaditi? Sve je moguće, kad Autor tako odluči.


 

Primjerice, moguće je, pa čak i veoma vjerojatno, i to da posred vlastitog 'apstrakcionističkog' ciklusa Slikar podmetne naivnom promatraču nešto slično deskriptivno naslikanom smokvinom listu, prilijepljenom k tome na plohu lišenu treće dimenzije pomoću sedam crnih ( također naslikanih ) komada izolirband – trake ili čega li već, a sve u cilju da prikrije izdaju svijeta figuracije u korist strogo nepredmetnog svijeta Slike, na kojoj, u stvari, ništa nije takvim kao što se čini. U ne-mogućoj misiji spašavanja izgubljene zemlje Figuracije rabljeni su kompromisni hibridni termini poput asocijativne geometrije, organske ili pak biomorfne apstrakcije, uz kulinarsko – geološko – psychedelic – arhitektonske primisli. Tako i ovdje vrebaju osebujni crijevasto-zavojničasti oblici, meta-arhitektura gljivogrudih, tortastih struktura, koje mogu asocirati na više toga, no Kreator nam je to najstrože zabranio.

Zabranjeno voće prognane Figure! Hedonistički upotpunjeno čistom ružičastom, zelenom, duginim bojama, obrisa stripovski opisanih crnom linijom. Ima tu i tragova 'pittura immediata' ( Peter Weibel, Medijatizirano slikarstvo ), isječaka kao-filmske- trake / tračnica, utjecaja eksperimentalnog i animiranog filma, stripa, videa - čime se Autor i eksplicite bavi, pa si dopušta da i u ovakav 'apstrakcionistički' postav umetne video uradak s nazivom 'Ništa me ne može iznenaditi' u kojemu se Apstraktni Slikar pojavljuje i likom i djelom. Pored diskretnih britanskih i američkih slikarsko-skulptorskih utjecaja koji su ne samo mogući već gdjekad i poželjni,u ova inače tegobna post-postmoderna vremena, valja nam barem spomenuti dašak interferencije između Kraškovića i generacijskih suboraca Friščića i Zlobeca ( Ibidem: Vedri jahači ili Konj je moguć ). Ako je Konj moguć, Sve je moguće. 'Post-Postpainterly - Painting' Prometejski Slikar odnosno Skulptor, sputan okovima zakona Figuracije, kida (te) okove i uživa u sve-mogućim ( Ako! ) modalitetima apstrakcionizma, po n-ti put 'posljednji put' Božanski Pitagora, Sokrat, Platon uzdižu se uvijek iznova iz tmine nestvarne 'stvarnosti' do carstva apstrakcije. Jezdeći na Pegazovim neosedlanim leđima. Branko Cerovac

(M.K., 16.12.2016)


 



http://www.forum.tm/vijesti/cekate-animator-kulture-koji-je-odgojio-generacije-teslasa-i-koncarevaca-i-jos-uspjesnoOčito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpu