Preskočite na glavni sadržaj

Natječaj za dizajn vizualnog identiteta Zaklade Hrvatska kuća — Croatia House

Zaklada Hrvatska kuća raspisuje, a Hrvatsko dizajnersko društvo provodi, Javni natječaj za dizajn vizualnog identiteta Zaklade Hrvatska kuća - Croatia House. Pozivaju se natjecatelji na usmeni brifing u četvrtak, 10. travnja, u 13 sati, u prostorijama Zaklade Hrvatska kuća (Ministarstvo vanjskih i europskih poslova, ulaz iz Petrinjske 18A!) u 14 sati. Sudjelovanje na brifingu potrebno je najaviti do srijede 9. travnja do 12 sati. Rok za primanje radova je srijeda, 7. svibnja 2014. do 15 sati.
prijava: 07.05.2014
mjesto: Venice, Italy
url: http://www.labiennale.org/it/architettura
Osnivanje Zaklade 'Hrvatska kuća' odgovor je na potrebu za izgradnjom i održavanjem prepoznatljive međunarodne slike hrvatske kulture u cjelini, odnosno za pojačanim radom na predstavljanju i promociji kako suvremene umjetničke scene - književnosti, glazbe, filma, vizualnih i scenskih umjetnosti, dizajna i arhitekture, tako i baštine, jezika i znanosti na cjelovit način i kroz jedinstvenu instituciju.

'Hrvatska kuća' bit će jasno označena fokusna točka za suradnju u području kulture pri diplomatsko-konzularnom predstavništvu RH. Vizualni identitet 'Hrvatska kuća - Croatia House' pratit će svaku aktivnost Zaklade sa svrhom predstavljanja cjelovite hrvatske kulture, kako povijesnog nasljeđa tako i suvremenih dostignuća, trendova i to posebno onih koji su vezivno tkivo to jest uspostavljaju povijesni kontinuitet u hrvatskoj kulturnoj matrici, kao i onih koji povezuju hrvatsku kulturu s kulturnim kontekstom u kojem se ona predstavlja.

Cilj identiteta 'Hrvatska kuća - Croatia House' je uspostaviti vizualnu i perceptivnu okolinu povoljnu za predstavljanje, promociju, upoznavanje i afirmaciju kulturnog sadržaja s kojim će projektirani identitet biti u stalnoj bliskoj interakciji, kao i pružiti adekvatan okvir za provođenje međunarodne kulturne politike RH u skladu s budućim strategijama razvoja kulture.

Vizualna komunikacija Hrvatske kuće treba pružiti podršku i podlogu za afirmaciju bogatstva stvarne suvremene produkcije i zatečene baštine u njenom pluralitetu, bez nastojanja da je pojednostavljuje, uređuje ili pokušava svesti predodžbu o hrvatskoj kulturi u konačni oblik koji ne izrasta iz same kulturne aktivnosti. Prilikom osmišljavanja vizualnog identiteta treba uzeti u obzir njegov izvanredan doseg i ponekad iznimno osjetljiva područja primjene.

Rješenje treba biti projektirano s kapacitetom za predstavljanje raznolikog kulturnog sadržaja, nad kojim vizualni identitet ne smije dominirati, nego ga treba podržavati. Natjecatelje potičemo na studiozno promišljanje i predlaganje argumentiranih koncepata u skladu s vizijom hrvatske kulture kao pokretača razvoja, a interkulturalnosti kao trajne i odgovorne povezanosti društava u interakciji.

Ocjenjivački sud čini pet članova, a sastavljen je od dvije predstavnice Zaklade Hrvatska kuća i troje predstavnika HDD-a:
- Sandra Sekulić, predsjednica Upravnog odbora Zaklade Hrvatska kuća - Croatia house (MVEP);
- Maja Razović Kocijan, predsjednica Programskog savjeta Zaklade Hrvatska kuća;
- Damir Bralić, grafički dizajner, docent, Sveučilište Sjever odjel za medijski dizajn;
- Lana Cavar, grafička dizajnerica;
- dr.sc. Feđa Vukić, izvanredni profesor, Studij dizajna, Arhitektonski fakultet, Sveučilište u Zagrebu.

Dodjeljuju se tri novčane nagrade. Ukupni fond nagrada iznosi 45.000 kn neto, a raspodijeljen je na sljedeći način:
- 1. nagrada: 20.000 kuna;
- 2. nagrada: 15.000 kuna;
- 3. nagrada: 10.000 kuna.

Najava sudjelovanja na usmenom brifingu koji će se održati u četvrtak 10. travnja 2014. u 14 sati u prostorijama Zaklade Hrvatska kuća, ulaz iz Petrinjske 18A. (Ministarstvo vanjskih i europskih poslova) u 13 sati, vrši se elektroničkom poštom na natjecaji@dizajn.hr. Poruku je potrebno nasloviti 'ZHK brifing - najava sudjelovanja', a u tekstu poruke navesti ime, adresu i telefonski broj natjecatelja koji najavljuju svoje sudjelovanje na usmenom brifingu. Samo sudionici koji najave svoje sudjelovanje u zadanom roku moći će prisustvovati brifingu. Rok za najavu sudjelovanja na usmenom brifingu je srijeda 9. travnja 2014. do 12 sati
Upute za opremu i predaju natječajnih radova, kao i očekivani sadržaj natječajnog rada, detaljno su opisani u Općim uvjetima natječaja.

Natječajni radovi šalju se kao preporučena pošiljka, dostavom ili donose osobno na adresu:
Hrvatsko dizajnersko društvo - s naznakom Natječaj ZHK
Boškovićeva 18
10000 Zagreb

Više