radionica, kolonija

Radionica 3D printanja u I’MM_ Media labu


vrijeme: 23.06.2012. - 24.06.2012.
prijava: 21.06.2012.
mjesto: Zagreb; I’MM_ hacklab (likovna radionica pored dvorane MM), Savska 25
organizator: Kultura promjene

Radionica ’3D printanje’, pod vodstvom specijalista za 3D vizualizacije Hrvoja Čopa, održat će se 23. i 24. lipnja u hacklabu Media laba I’MM_ (likovna radionica pored MM dvorane) u Studentskom centru, u Zagrebu. Prijave traju do 21. lipnja 2012. Obavijest o promjeni termina!

Voditelj: Hrvoje Čop
Suradnik: Bruno Blažinč
Vrijeme: 23. i 24. lipanj, 2012.
Raspored: subota – 12-18 sati; nedjelja – 13-19 sati


Kotizacija: 150kn članovi I’MM_ laba, učenici, srednjoškolci, studenti, nezaposleni / 200kn ostali
Broj polaznika: 14 max
Polaznici trebaju sa sobom ponijeti svoja računala.
Ciljana publika: učenici, studenti, umjetnici, wanna be hakeri, dizajneri, DIY entuzijasti, ljudi svih dobi spremni na učenje

Prijave za sudjelovanje primaju se do 21.06.2012. u ponoć, na e-mail: imm.medialab@gmail.com, s naznakom: Prijava za radionicu 3D printanja. Polaznici se mole da napišu o sebi nekoliko rečenica i zašto žele sudjelovati na radionici.

Na radionici će se izrađivati Polargraph – robot koji crta pretvaranjem slika u polarne koordinate. Svi plastični dijelovi potrebni za Polagraph će se modelirati u softveru za 3D modeliranje (3ds Max) te printati na Ultimakeru – open source uradi-sam 3D printeru.


Dizajniranje predmeta za ovakve 3D printere je zanimljivo i izazovno jer se pri razmišljanju mora kombinirati funkcionalnost sa raznim tehničkim zahtjevima koji su nužni za uspješno printanje. Usto, bit će objašnjene razne tehnologije 3d printanja i njihov razvoj, te razlike između komercijalnih i sve prisutnijih kućnih 3D printera. Tijekom proizvodnje plastičnih dijelova koristit će se open source softver Cura (koji priprema 3D modele za printanje) i PrintRun (koji pogoni sam printer).

Hrvoje Čop, specijalist za 3D vizualizacije. Studirao na Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu, no pred kraj ipak odlučio posvetiti se u potpunosti radu u 3D i 2D dizajnu. Posljednjih 10 godina izrađuje 3D modele i vizualizacije projekata za mnoge arhitektonske i dizajnerske urede. Bavi se i grafičkim dizajnom, te u zadnje vrijeme istražuje rapid prototype tehnologije.

Od početka 2012. zaposlen kao umjetnički direktor u tvrtci Amalgam games, jedinoj u regiji koja se bavi smišljanjem i dizajnom originalnih društvenih igara na ploči. Osim sustavnim povećavanjem kolekcije društvenih igara, u slobodno vrijeme bavi se fotografijom, bacanjem frizbija i proučavanjem više-manje svega što ima lampice i gumbe, proizvodi zvuk ili ide na struju.

I’MM_ je novo-osnovani Media lab u Zagrebu kao dio programa Kulture promjene pri SC-u // smješten je u likovnoj radionici unutar kompleksa kultne MM dvorane // nastaje kao rezultat uspješne radionice ‘Artduino predstavlja Arduino’.

I’MM_ se sastoji od tri platforme: a) hacklab – radiona, b) otvorene vikend radionice s domaćim i internacionalnim instruktorima / hakerima / umjetnicima, c) media lab (teorija i kustoske prakse, predavanja međunarodnih predavača u području novih medija)

(R.P.B., 15.06.2012)


 



http://www.forum.tm/vijesti/cekate-animator-kulture-koji-je-odgojio-generacije-teslasa-i-koncarevaca-i-jos-uspjesnoOčito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpuf
Očito je prioritet betonizacija, umjesto humanizacije prostora - See more at: http://www.forum.tm/vijesti/ocito-je-prioritet-betonizacija-umjesto-humanizacije-prostora-1954#sthash.5VEPunem.dpu