Preskočite na glavni sadržaj

HAVC: izvještaj s 10. Berlinale Talent Campusa

Jubilarno, deseto izdanje Berlinale Talent Campusa ugostilo je troje hrvatskih filmaša: glumicu Dijanu Vidušin i snimatelja Danka Vučinovića kao polaznike programa, te producenticu Ankicu Jurić Tilić iz produkcijske kuće Kinorama koja je sudjelovala na panelu koju je organizirao program MEDIA.
vrijeme: 28.02.2012.
mjesto: Kino Siska, Ljubljana
url: http://2011.gibanica.eu/

Berlinale Talent Campus platforma je za umrežavanje perspektivnih filmaša, a ovogodišnje izdanje svojim je polaznicima omogućilo šestodnevni program radionica i panela kroz koje su dobili priliku učiti od profesionalaca iz industrije, kao i izmijeniti iskustva s kolegama diljem svijeta. Polaznici moraju proći kroz program selekcije, a među odabranim hrvatskim filmašima ove su se godine našli glumica Dijana Vidušin i snimatelj Danko Vučinović.

'Sudjelovanje na Talent Campusu veliko je iskustvo. Super je što tamo možeš sresti ljude s istim težnjama, bez obzira iz kojeg svijeta došli, a uvijek postoji mogućnost da prijateljstva i poznanstva koja tamo stekneš otvore vrata za neke nove projekte', izjavila je Dijana Vidušin.

Na Berlinale Talent Campusu svakodnevno se može sudjelovati u mnogim predavanjima i radionicama, a jedna od njih bio je i panel koju organizira Program MEDIA. Na tom panelu sudjelovala je i Ankica Jurić Tilić, producentica iz hrvatske tvrtke Kinorama.

Na panelu ‘Audience Wanted: Producers Reaching Out’ na kojem je bila prisutna raspravljalo se o distribuciji art filma i načinima na koji ga se može integrirati u redovni kinoprogram i približiti publici. Uz Ankicu Jurić Tilić i predstavnika Programa MEDIA Arnauda Pasqualija, na panelu je također sudjelovao i slavni producent i prodajni agent Philippe Bober koji je surađivao s autorima kao što su Lars von Trier, Roy Andersson, Jessica Hausner, Carlos Reygadas i Ulrich Seidl te producent i distributer Guillaume de Seille, koji surađuje s afričkim i azijskim filmašima.

Na panelu je bilo govora o novim načinima filmske distribucije (internet, VOD), festivalskoj promociji te načinima da se art film približi publici i ostvari zamjetnu gledanost. Govorilo se i o alatima kao što su promotivni materijali, PR i slično, te o tome kako se može napraviti promocija bez puno financijskih sredstava, objasnila je Ankica Jurić Tilić.

Na panelu je bilo prisutno preko dvjesto polaznika Talent Campusa, a nakon njega imali su priliku individualno razgovarati sa sudionicima o svemu što ih zanima.