" />
x ostalo

#CreativeEuropeAtHome – podijelite svoju umjetnost od kuće


vrijeme: 15.04.2020.

Europska komisija poziva sve korisnike potpore Programa Kreativna Europa da izlože svoja umjetnička djela internetski koristeći ključnu riječ #CreativeEuropeAtHome.

Posljedice izbijanja koronavirusa imaju značajan utjecaj na kulturni i kreativni sektor, umjetnike te njihovu publiku. Mnoge aktivnosti u okviru Programa Kreativna Europa ne mogu se odvijati prema planu zbog mjera koje su nadležne institucije uvele s ciljem suzbijanja širenja virusa.

 

Imajući na umu ozbiljnost situacije, važno je prepoznati i istaknuti brojne pozitivne primjere koji i dalje pokreću kulturni i kreativni život u Europi: filmski arhivi otvaraju se javnosti putem mrežnih stranica, kazališta i glazbenici putem prijenosa uživo dijele svoje nastupe itd.

 

Europska komisija pokrenula je kampanju #CreativeEuropeAtHome na društvenim mrežama Kreativne Europe (Facebook, Twitter i Instagram). Na taj način Europska komisija nastoji istaknuti brojne kulturne aktivnosti što se trenutno odvijaju internetski diljem zajednice Kreativne Europe, bivajući tako dostupnima ljubiteljima kulture koje aktualna situacija usmjerava na ostanak u njihovim domovima.

 

Mariya Gabriel, povjerenica Europske komisije za inovacije, istraživanja, kulturu i mlade: „U ovim teškim vremenima potrebni su nam kultura, kreativnost i solidarnost više nego ikad! Drago mi je stoga što u suradnji s povjerenikom Bretonom možemo pokrenuti kampanju #CreativeEuropeAtHome. Ovom inicijativom želimo predstaviti i učiniti dostupnom bogatu i raznoliku ponudu naše zajednice Kreativne Europe. Možda smo zasad zatvoreni u svojim domovima, ali to nas ne bi trebalo spriječiti da uživamo u ljepoti umjetnosti i kulture, dolazimo do novih otkrića i dijelimo svoja iskustva. Svi smo zajedno u ovome!“

 

Kako sudjelovati?

 

Europska komisija poziva korisnike Programa Kreativna Europa koji svoje kulturne aktivnosti provode internetski da ih podijele s javnosti na društvenim mrežama putem ove kampanje. Objave trebaju sadržavati ključnu riječ #CreativeEuropeAtHome i oznaku službene platforme Kreativne Europe (Facebook, Twitter, Instagram).


Prihvatljive aktivnosti:

aktivnosti kojima je dodijeljena financijska potpora Programa Kreativna Europa

aktivnosti koje su otvorene za javnost i nisu onemogućene opcijom geo-blocking te drugim ograničenjima.

 

Europska komisija podijelit će odabrane objave koje zadovoljavaju navedene kriterije putem službenih društvenih mreža Programa Kreativna Europa. Povjerenici Mariya Gabriel i Thierry Breton također će putem svojih profila na Twitteru pridonijeti vidljivosti objava.

 

*Informacije preuzete sa službene stranice Programa Kreativna Europa.

 

Izvor: DKE – Ured MEDIA Hrvatske

 

(R.P.B., 15.04.2020)