radionica, kolonija

Edukacijska radionica: 'Building Digital Skills and Literacies for Museums and Digital Archives'


vrijeme: 20.11.2019. - 22.11.2019.
prijava: 25.10.2019.
mjesto: Zagreb

U tijeku su prijave na edukacijsku radionicu: 'Building Digital Skills and Literacies for Museums and Digital Archives', koja će se održati u Zagrebu, od 20. do 22. studenoga 2019. Radionicu organizira Odjel za kulturu i komunikacije – IRMO, u suradnji sa Culture24 iz Velike Britanije. Rok za prijave je do 25. listopada, a broj sudionika je ograničen.

Digitalizacija i pojava digitalnih mreža jedan od najuočljivijih trendova koji je doveo do brojnih promjena u društvu, ekonomiji i kulturi te uporaba digitalnih tehnologija utječe ne samo na radne prakse kulturnog sektora, već i na sve aspekte suvremene kulture. Digitalne vještine u sektoru kulturne baštine važan su aspekt rada u baštinskim ustanovama u Hrvatskoj koje doprinose razvoju kvalitetnog digitalnog sadržaja i digitalnih usluga. Danas su digitalne vještine visoko na EU agendi jer je prepoznato da su u digitalnom društvu digitalne vještine neophodne, no uočeno je  da u praksi često postoji jaz te da određeni sektori zaostaju te je potrebno doprinijeti boljim digitalnim kompetencijama u svim sektorima i svim europskim zemljama Prema Indeksu digitalnoga gospodarstva i društva (DESI) za 2019, Hrvatska je rangirana na 20om mjestu među zemljama članicama EU i do sada nema razrađenu sveobuhvatnu strategiju digitalnih vještina.

Tijekom tri radna dana radionica će dotaknuti sljedeće TEME:
  • Misija i svrha u digitalnom kontekstu: Da bi baštinska ustanova bila adekvatno 'digitalno kompetentna' i uspješna u digitalnoj komunikaciji, tko treba znati što i zašto? Što digitalno okružje predstavlja za muzeje, arhive i knjižnice u strateškom i praktičnom smislu?
  • Motivacija i potrebe publike (korisnika) u mrežnom okruženju: Što baštinske ustanove znaju o svojoj publici? Kako se ponašaju, što ih motivira i što im je potrebno? Tko su vaši korisnici? Koga želite za nove digitalne korisnike?
  • Kako privući publiku pomoću digitalnih kanala?: Što čini sadržaj relevantnim i zanimljivim na mreži? Kako izgleda ‘fit for purpose’ digitalni sadržaj i zašto je važan u strategiji privlačenja publike?
  • Razumijevanje participacije digitalnih korisnika: Kako mjeriti i analizirati participaciju? Koja tehnička pitanja trebate razmotriti? Što su agilni i iterativni rad i kako to pomaže? Koja je vrijednost eksperimentiranja? Kako podaci i statistike korištenja podupiru pozitivne promjene?
  • Razvoj digitalnog eksperimenta: Kako se sve obuhvaćene teme povezuju u digitalnoj strategiji ili planu? Kako možete koristiti digitalne uvide i eksperimente kako biste podržali transformaciju načina rada i razvili strateško razmišljanje?
Ciljani profil sudionika su djelatnici iz baštinskih institucija koji su uključeni u razvoj digitalnih mrežnih sadržaja u svojim matičnim ustanovama.
S obzirom na to da se radi o interaktivnoj radionici, broj mjesta je ograničen na 20 sudionika. Radni jezik je engleski (bez prijevoda). Od sudionika se očekuje da na primjeru situacije u ustanovi u kojoj rade pripreme podatke za rad na radionici. Stoga, kao priprema za radionicu, te kako bi moderatori stekli bolji uvid u digitalizacijske prakse i vještine polaznika radionice, potrebno je ispuniti kratki upitnik.
Registracijski formular i upitnik dostupni su putem poveznice: https://forms.gle/YAK93n7E9k7WVgCRA.
Rok za prijave je do 25. listopada. (Potvrda sudjelovanja: do 31.10.2019.)

Za dodatna pitanja možete se obratiti mailom na adresu culpol.irmo@gmail.com, sa naznakom 'DCULT radionica'.

Opširnije:
https://www.irmo.hr/


(D.H.F., 07.10.2019)