konferencija, znanstveni skup

Europska Noć kazališta – razvoj i istraživanje publike u izvedbenim umjetnostima


vrijeme: 04.02.2019. - 06.02.2019.
mjesto: Zagreb; Kulturni centar Dubrava, Avenija Dubrava 51a

Simpozij Europska Noć kazališta – razvoj i istraživanje publike u izvedbenim umjetnostima održava se u okviru projekta ASSET (Audience Segmentation System in European Theatres / Sustav segmentacije publike u europskim kazalištima), uz potporu programa Kreativna Europa. Međunarodni ASSET simpozij održava se 4. i 5. veljače u Kulturnom centru Dubrava, a 6. veljače održat će se i međunarodni ASSET trening.
 

Simpozij okuplja koordinatore i predstavnike kazališta iz  europskih zemalja koji su sudjelovali u raznim projektima vezanim uz Noć kazališta ili su sudjelovali u sličnim aktivnostima usko vezanim za istraživanje publike u izvedbenim umjetnostima. Očekuju se sudionici iz Poljske, Njemačke, Španjolske, Mađarske, Slovačke, Češke, Austrije, Finske, Bugarske, Hrvatske, Srbije te Bosne i Hercegovine.

Glavni je cilj simpozija razmjena informacija i iskustava, dijeljenje alata za rad s kazališnom publikom, te međunarodno umrežavanje kazališta.   

 

Program

 

Ponedjeljak 4. 2. 2019.

17.00 – 17.15                     Uvodna riječ organizatora

17.15 – 17.30                     Predstavljanje sudionika

17.30 – 18.00                     Predstavljanje ASSET projekta i metodologije segmentacije publike

18.00 – 18.30                     Povijest Europske noći kazališta, Noć kazališta u Hrvatskoj i Austriji

19.00 – 20.00                     Praktični primjeri iz provedbe Europske noći kazališta

 

Utorak 5. 2. 2019.                           

9.30 – 10.00                       Predstavljanje Europske noći kazališta u Bosni i Hercegovini i Srbiji

10.00 – 10.40                     Predstavljanje Europske noći kazališta u Bugarskoj i Češkoj

11.00 – 12.00                     Praktični primjeri iz provedbe Europske noći kazališta

12.00 – 13.00                     Pauza za ručak

13.00 – 13.30                     Predstavljanje Noći umjetnosti u Finskoj i Dana kazališta u Poljskoj

13.30 – 14.30                     Predstavljanje Mađarske, Španjolske i Njemačke Noći kazališta

 

*Simpozij se održava na engleskome jeziku. Narodno sveučilište Dubrava zadržava pravo izmjene sadržaja programa.

 

Organizatori:

Department of Arts Management, Theatre Faculty, Academy of Performing Arts (Czech Republic)

Arts and Theatre Institute (Czech Republic)

Narodno sveučilište Dubrava (Republika Hrvatska)

 

Ukratko o projektu:

Glavni je  cilj projekta ASSET razviti metodologiju i testirati alate istraživanja publike u izvedbenim umjetnostima koji mogu pomoći u dubljem shvaćanju povezanosti razvoja publike i marketinških aktivnosti, koristeći projekt Europske noći kazališta kao jedan od instrumenata za postizanje navedenog.

Glavni je koordinator projekta Department of Arts Management, Theatre Faculty, Academy of Performing Arts (Prag, Češka).

Partneri su The Audience Agency (Ujedinjeno Kraljevstvo), Arts and Theatre Institute, Narodno sveučilište Dubrava (Hrvatska), IG Kultur Österreich (Austrija), Arts Project Foundation (Bugarska) i Metropolia University (Finska).

 

Specifični ciljevi ASSET-a:

             razviti i testirati prototip metodologije segmentacije publike koji je specifičan za svaku od zemalja partnera,

             osposobiti zaposlenike kazališta i kulturnih ustanova metodologiji prikupljanja podataka za segmentaciju publike,

             prikupiti i evaluirati podatke o kazališnoj publici u odabranim europskim gradovima (Prag, Beč, Sofija, Helsinki, Zagreb) te ih usporediti s postojećim podatcima u Europi,

             pomoći kazalištima implementirati rezultate segmentacije publike u njihovo poslovanje - upravljanje, produkciju, marketing i komunikacije kako bi se povećao broj postojeće publike te privukla nova,

             omogućiti umrežavanja između kazališta partnera država koje sudjeluju u Europskoj noći kazališta ili sličnim događanjima za razvoj publike,

             upoznati vezane obrazovne ustanove s rezultatima projekta i mogućnošću edukacije, te važnosti njihova umrežavanja u polju razvoja publike.


ASSET trening, 6. 2. 2019., 10.00-16.00 sati

 

Zašto prikupljati podatke o publici?

 Trening će biti usmjeren na prikupljanje podataka o publici, odnosno što je sve za to potrebno, iz kojih izvora će se prikupljati podatci, što oni znače i kako ih se može iskoristiti.

Predviđeno je da sudionici aktivno sudjeluju u treningu te promišljaju vlastite metode istraživanja i s njima vezane marketinške strategije.

Fokus vježbi bit će na prakticiranju segmentacije i profiliranja publike, oslonjeno na recentna teorijska razmatranja, kako bi se moglo pristupiti razvijanju vlastitog provedbenog modela. 

 

Među najvažnijim temama bit će sljedeće:

·              Prikupljanje podataka

·              Korištenje prikupljenih podataka

·              Objektivnost i ograničenost različitih načina prikupljanja podatka

·              Praktične istraživačke metode

·              Analitički alati koji se mogu koristiti za bolje razumijevanje podataka

·              Koncepti segmentacije i profiliranja

·              Planiranje na osnovi prikupljenih podataka

Sudionici mogu predstaviti svoje primjere iz prakse  i podijeliti svoja osobna iskustva.

 

Predavači: Jonathan Goodacre, Senior Consultant, Daniel Cowley, Research Manager,   The Audience Agency, UK

 

(R.P.B., 01.02.2019)