Preskočite na glavni sadržaj

'Oktavijanov san' i 'Povratak Betmena' – igrokazi Glazbene škole V. Lisinski, Bjelovar

Glazbene igrokaze izvode učenici Glazbene škole Vatroslava Lisinskog, Bjelovar, u Kulturnom centru Travno, u subotu, 12. listopada, u 19,30 sati. Prikazuje se široka paleta glazbenih ukusa i stilova: od pozivanja na tradicijsku glazbu do isticanja klasične i popularne glazbe te kritike turbofolka. Ulaz je slobodan!
vrijeme: 12.10.2019.
mjesto: Zagreb; Kulturni centar Travno, B. Magovca 17
url: https://www.facebook.com/smotrafolklora/
U predstavama se pojavljuju fiktivni likovi poput Malika Tintilinića, Ifkice, Janka, Soke, ali i povijesni likovi Vatroslava Lisinskog i Alberta Štrige. Predstave su aktualne, a radnja vjerno dočarava situacije u poznatom školskom okruženju uz isticanje glazbeno-povijesnih činjenica. S druge strane, supostojanjem paralelnih svjetova prikazuje se široka paleta glazbenih ukusa i stilova: od pozivanja na zaboravljenu tradicijsku glazbu (nijemo kolo, bilogorski narodni napjevi, svirke na dvojnicama i dudama), do isticanja klasične i popularne glazbe te kritike turbofolka. Autorica i voditeljica je Alida Sokolović.

 

Na kazališnim daskama i inim pozornicama već pet godina svoje folklorno-dramsko umijeće uobličava dvanaestero učenika srednje škole Glazbene škole Vatroslava Lisinskog Bjelovar. Među stotinjak nastupa mladih učenika punih entuzijazma smjestila se i 25. izvedba predstave „Oktavijanov san“ i 20. izvedba predstave „Povratak Betmena“. Osim dopadljivih naslova, četvrti i peti nastavak uzbudljivih glazbenih igrokaza privlače gledatelje mnogim poznatim lajtmotivima iz prethodnih predstava, tradicijskim elementima, kostimografijom, izborom glazbe i svakodnevnim motivima. Tako se u predstavama pojavljuju fiktivni likovi poput Malika Tintilinića, Ifkice, Janka, Soke, ali i povijesni likovi Vatroslava Lisinskog i Alberta Štrige. Svaka je predstava aktualna, a radnja igrokaza vjerno dočarava situacije u poznatom školskom okruženju uz isticanje glazbeno-povijesnih činjenica. S druge strane, supostojanjem paralelnih svjetova prikazuje se široka paleta glazbenih ukusa i stilova: od pozivanja na zaboravljenu tradicijsku glazbu (nijemo kolo, bilogorski narodni napjevi, svirke na dvojnicama i dudama), do isticanja klasične i popularne glazbe te kritike turbofolka. Smjelim karakterizacijama svake uloge, živopisnim prikazima odnosa između likova te izvrsnim izvedbama glazbenih brojeva učenici podižu već bogatu sadržajnu okosnicu na novu razinu. Neočekivani obrati i mladenački duh u svakoj će novoj razigranoj izvedbi privući još mnoge gledatelje željne dobre atmosfere, izvrsne glazbe i glume te iskrenog smijeha.


Marija Frančić