Preskočite na glavni sadržaj

Kako razvijati i predstaviti projekte za međunarodno tržište? – radionica pitchinga na Festivalu mediteranskog filma u Splitu 2019.

DKE – Ured MEDIA Hrvatske, u suradnji s Festivalom mediteranskog filma Split, drugi put organizira radionicu pod nazivom 'Kako razvijati i predstaviti projekte za međunarodno tržište', čiju će kulminaciju predstavljati Pitching forum. Prijave je moguće podnijeti do 31. svibnja 2019.!
vrijeme: 15.06.2019.
prijava: 31.05.2019
mjesto: Split
url: http://mediadesk.hr/
 

Radionica će ponuditi smjernice profesionalcima, ponajprije redateljima i scenaristima, te adekvatne odgovore na pitanja o najučinkovitijim načinima pripreme i prezentacije vlastitoga projekta stručnoj javnosti – producentima, distributerima, prodajnim predstavnicima, ali i široj javnosti – publici.


Za provođenje radionice zadužena je hrvatska producentica Tamara Babun (Wolfgang & Dolly d.o.o.).


Radionica je namijenjena filmskim profesionalcima i studentima filmskih odsjeka, u prvom redu redateljima i scenaristima, s fokusom na projektima kratkometražnih igranih ili dokumentarnih filmova (uz uvjet da su svojom tematikom vezani uz Split ili Mediteran, odnosno da se snimaju u Splitu ili njegovoj okolici).


Radionica će se održavati u razdoblju od 15. do 17. lipnja, od 10 do 18 sati.


Za sudjelovanje će biti odabrano 5 projekata.


Za najbolji pitching kratke igrane forme je osiguran financijski iznos od 10.000 kuna pod sponzorstvom tvrtke UJE d.o.o., višegodišnjega partnera Festivala mediteranskog filma.


Također, najbolji kratkometražni projekt (ili najbolji pitch) radionice nagradit će producentska tvrtka Eclectica iz Zagreba uslugama kolor korekcije u protuvrijednosti od 15.000 kn.


Žiri, koji čine Tamara Babun (Wolfgang & Dolly d.o.o.), Leopold Botteri (UJE d.o.o.) i Martina Petrović (DKE – Ured MEDIA Hrvatske), odlučit će o pobjedničkom projektu.


Način prijave:


Prijavnica mora sadržavati:

životopis (maksimalno 1 str.)

fotografiju

sinopsis (maksimalno 1 str.)

logline (3 rečenice)

financijski plan (ako se uz redatelja/scenarista prijavljuje i producent), odnosno okvirni iznos proračuna filma (ako se samostalno prijavljuje redatelj/scenarist)

redateljsku koncepciju

odgovor na pitanje „Tko je vaša ciljana publika i zašto?“.


Tražene materijale pošaljite, molimo, na adresu e-pošte: martina.petrovic@mediadesk.hr, s naznakom „Prijava za pitching radionicu“.


Odabrani će polaznici najkasnije 5. lipnja 2019. biti obaviješteni o svome statusu te dobiti daljnje upute za pripremu.


Napominjemo da će polaznici radionice imati obvezu izvršavanja „domaće zadaće“
 

Tamara Babun rođena je u Zagrebu. Nakon završene Privatne klasične gimnazije diplomirala je produkciju na Akademiji dramske umjetnosti. Od 2006. godine bavi se filmom na različitim funkcijama u sektorima organizacije i produkcije. Od 2011. do 2015. godine bila je producentica programa za kontinuirano usavršavanje ZagrebDox Pro, od 2012. do 2016. radila je u Factumu na mjestu izvršne producentice. Koscenaristica je slovensko-hrvatsko-talijanskog transmedijskog projekta koji uključuje on-line serijal i dugometražni dokumentarni film „iOtok“ o otoku Biševu. Sudjelovala je u izradi teksta Preporuke Vijeća Europe za ravnopravnost spolova u AV sektoru te kao konzultantica u stvaranju RomArchivea, digitalnog arhiva romskog filma Romedia Fondacije iz Budimpešte. U Nadzornom je odboru Hrvatske udruge producenata i članica je Hrvatskog društva filmskih djelatnika. Početkom 2017. godine osnovala je produkcijsku kuću Wolfgang & Dolly d.o.o. Trenutačno je polaznica EAVE-a, prestižnog programa usavršavanja za producente. Za svoj posljednji dokumentarni projekt „Kuća male zvijezde“ vodila je uspješnu kampanju skupnog financiranja (crowdfundinga).